Popularne posty

TAG: O mnie, czyli poznajcie mnie lepiej




Witajcie. Dostałam wiele pytań na maila dlaczego jestem anonimowa i dlaczego właściwie ukrywam się ze swoją osobą. Postanowiłam sprawić byście mogli poznać mnie troszkę lepiej. TAG ten znalazłam na blogu JUSINX i stwierdziłam, że taki TAG to fajna sprawa. Będę starała się odpowiadać w miarę krótko, żeby notka nie wyszła zbyt długa, ponieważ jakby nie patrzeć jest tutaj aż trzydzieści pięć pytań. Nie przedłużając - zaczynam odpowiadać.


1. Jak masz na imię? Magdalena.
2. Kiedy masz urodziny? Urodziłam się w lutym. 
3. Co studiujesz? Nie studiuję jak na razie - jestem w szkole policealnej na kierunku Technik Informatyk.
4. Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie? Chciałam zostać germanistką.
5. Czy masz chłopaka? Mam partnera.
6. Jakiej muzyki słuchasz? Nie jestem ukierunkowana na jeden gatunek muzyczny - słucham tego, co wpadnie mi w ucho.
7. Czy pracujesz? Nie, nie mam na ten czas potrzeby by pracować. 
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest Ci smutno? Na ogół cierpię w samotności, czasami dzwonię do przyjaciół. 
9. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie? Jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o jedzenie i zawsze z tego powodu są ze mną kłopoty. Lubię jajka pod każdą postacią. Od kogla-mogla poprzez jajecznicę a kończąc na jajkach sadzonych. 
10. Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby? Piżama lub dres. 
11. Masz zwierzątko? Mam chomiczkę. 
12. Jakie jest Twoje ulubione miejsce? Moje własne łóżko, ponieważ rzadko mogę spędzać w nim beztrosko czas.
13. Czy masz drugie imię? Tak mam drugie imię, ale dość zabawne, ponieważ mama zapomniała przy rejestracji mnie jakie miałam nosić.
14. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? W gimnazjum - WF, w liceum - WOK, a teraz - UTK. 
15. Jaki jest Twój ulubiony napój? Zielona herbata. 
16. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka w tym momencie? Moją ulubioną piosenką ZAWSZE jest "Bohemian Rhapsody" Queen. 
17. Jakie imiona nadałabyś swoim dzieciom? Córce: Anastazja, Nadia, Laura lub Łucja, a synowi: Michał, Cyprian, Gracjan. 
18. Czy uprawiasz jakiś sport? Teraz już nie, czasami rower. Wcześniej piłka ręczna, unihokej, trochę boks. 
19. Jaka jest Twoja ulubiona książka? "Chłopcy z Placu Broni". 
20. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Purpura. 
21. Jakie jest Twoje ulubione zwierzątko? Kot. 
22. Jakie są Twoje ulubione perfumy? Little Black Dress marki AVON. 
23. Jakie jest Twoje ulubione święto? Chyba moje własne urodziny. 
24. Czy skończyłaś liceum? Tak, skończyłam Liceum Ogólnokształcące. 
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy? Zdarzyło mi się lawirować. 
26. Czy mówisz w innych językach? Mówię średnio po angielsku i niemiecku, trochę po francusku i rosyjsku. 
27. Czy masz rodzeństwo? Nie mam, jestem jedynaczką. 
28. Jaki jest Twój ulubiony sklep? Jeśli chodzi o kosmetyki do INGLOT, drogerie HEBE i ROSSMANN. A jeśli o ubrania to RESERVED i CROPP. 
29. Jaka jest Twoja ulubiona restauracja? Nie wiem czy PizzaHut można nazwać restauracją. 
30. Czy lubisz szkołę? Lubię, uwielbiam jeździć na zajęcia. 
31. Jaki jest Twój ulubiony film? "Wywiad z wampirem". 
32. PC czy MAC? Nie pracowałam nigdy na MAC-u, więc muszę odpowiedzieć, że PC. 
33. Jaki jest Twój ulubiony program? "Hell's Kitchen" i "Cake Boss". 
34. Jaki masz telefon? SAMSUNG Galaxy Trend. 
35. Ile masz wzrostu? Niecałe 160cm, krasnal. 

Mam nadzieję, że TAG Wam się podobał i mogliście mnie dzięki niemu poznać troszkę lepiej. Jeśli chcielibyście poczytać o czymś konkretnym u mnie, zaproponować mi jakiś TAG - piszcie na maila lub w komentarzach, na pewno wezmę to pod uwagę przy tworzeniu nowej notki.













Komentarze

  1. świetny post :)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag. Naprawdę dużo można się o Tobie z niego dowiedzieć. Ktoś zadał bardzo dobre pytania.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wiemy o Tobie więcej Madziu ;D A jak nazwałaś swojego chomika ? ;D
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag,przyjemnie się czyta,i wiele można się dowiedzieć :-)
    Klikniesz w linki od Sheinside? Bardzo proszę...
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam niecałe 160 ;d małe jest piękne ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny wpis :* bardzo fajnie tu, pozdrawiam !

    u mnie nowy wpis - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).