Popularne posty

Liebster Blog Award, czyli trzecia nominacja



Cześć! Jestem miło zaskoczona trzecią nominacją, którą otrzymałam od Pamiętnik Wspomnień. Dla tych, którzy nie wiedzą o co chodzi, małe wyjaśnienie niżej.

" Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

Pytania, które dostałam:

1. Jesteś w jakimś fandomie?
Chyba jestem już za stara na to :) 
2. Co myślisz o Fashion Week?
Nie interesuję się modą.
3. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Jednym z najlepiej zarabiających informatyków w Polsce.
4. McDonald's vs. KFC?
Burger King.
5. Facebook vs. Myspace?
Facebook.
6. Oglądałaś/łeś film o powstaniu FB?
Nie wiedziałam nawet, że istnieje taki film.
7. Ulubiona książka?
"Chłopcy z Placu Broni" i seria "Harry Potter".
8. Ulubiona pisarka/pisarz?
Czytam wiele książek, nie mam nikogo ulubionego.
9. Film, który nigdy Ci się nie znudzi?
Jest wiele takich. Począwszy od "Hitler - narodziny zła", poprzez "Dirty Dancing", kończąc na "Avengersach".
10. Ulubiony serial? 
"Dynastia Tudorów".
11. Obserwujesz mojego bloga? 
Obserwuję bardzo mało blogów.

Trochę zmieniłam formułę LBA jeśli chodzi o moje pytania i typy tym razem. Otóż pytań po prostu nie będzie. Podam tylko blogi, które według mnie zasługują na uznanie i na które chciałabym Was zaprosić.

Lista sześciu blogów, które serdecznie polecam:





Komentarze

  1. gratuluje kolejnej nominacji:* wesolych swiat
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, ciekawe odpowiedzi ;)

    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :) ja nie lubię ,,Chłopcy z Placu Broni" ,ale serie ,,Harry Potter" uwielbiam ♥

    http://welcome-friday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje kolejnej nominacji :)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje nominacji i życzę aby punkt trzeci się spełnił ;)
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje , fajne odp!
    Poklikasz u mnie w linki? Proszę pomóż spełniać dalsze marzenia !
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji ;*

    miko-neko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi. :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki LBA mozna lepiej Cie poznać :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ile masz wzrostu? Bo u mnie napisałaś, że zabiłabyś się o sukienkę idąc... :)
    obserwuję:*
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie wiedziałam że istnieje filmik o powstaniu fb .. wtf ?!
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wpis i zapraszam do mnie

    http://xurl.pl/n7e3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).