Popularne posty

💅 TAG: LAKIEROMANIACZKI 💅




Witaj! 👋

Dzisiaj coś, czego już długo długo u mnie nie było, czyli TAG. Tym razem coś, co znalazłam u ◄Moniki z Drzemiące Piękno►, czyli TAG: Lakieromaniaczki 💅

Nie da się ukryć, lakieromaniaczką zdecydowanie jestem. Od zawsze. Mam tego dużo, za dużo. Kupuję bez opamiętania, maluję prawie codziennie 🙈 Co jeszcze dzieje się w moim małym "lakierowym świecie" - jak to ładnie ujęła Monika? Zobaczcie sami!


📝 PYTANIA 📝

1. Ulubiona marka lakierów.

Sądząc po ilości lakierów z różnych marek, które posiadam prawie najwięcej, bo aż 35 mam z AVON-u (pisałam o nich ◄ TUTAJ ►).

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)


Lubię je między innymi dlatego, że mają pędzelek, którym wygodnie się maluje. Dodatkowo lakiery te wyjątkowo długo trzymają się na moich paznokciach. Jako konsultantka AVON kiedyś nie mogłam się opanować przez dobieraniem coraz to większą ilość najróżniejszych kolorów z gamy kolorystycznej tej właśnie marki.


(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)


2. Lakiery brokatowe czy kremowe?

Mam bardzo mało lakierów brokatowych. Zdecydowanie należę do osób lubujących się w kremowych emaliach. Bardzo je lubię, uważam, że wyglądają elegancko niezależnie od koloru czy wzoru jeśli jakiś wykonujemy.

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

Lakierami, które bardzo lubię prócz tych z AVON są lakiery z Wibo/Lovely. Niby taka zwyczajna taniocha, która jest dostępna nawet w kioskach, ale sprawdza się rewelacyjnie. Mam ich całkiem sporą kolekcję, bo aż 40 (!) lakierów, wow.

3. Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?

Wcześniej potrafiłam zmieniać lakier codziennie. Teraz to szaleństwo mi minęło i staram się trzymać lakier do póki nie wygląda naprawdę tragicznie na paznokciach.

4. Ciemne czy jasne pazurki?

Patrząc na gamę kolorystyczną posiadanych przeze mnie lakierów można łatwo stwierdzić, że bardziej w moim guście są jasne kolory lakierów. Ciemnych używam raczej kiedy jest jakaś poważniejsza, oficjalna okazja.

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Ogólnie lubuję się we wszelakich fioletach, błękitach i szarościach. Jeśli zaś chodzi o kolory, które lubię nosić na paznokciach to są to przeważnie pastele, nudziaki i czerwienie.

6. Czy lubisz matowe wykończenie?

Jak na razie mam tylko dwa matowe lakiery, jeden czarny i jeden top coat, niczego więcej mi w tym temacie nie potrzeba, ponieważ jak wiadomo - z każdego koloru mogę sobie wyczarować piękny mat. Oba marki AVON.

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

7. Czy jesteś fanką french'u?

Klasyczny french nie robi na mnie zbyt dobrego wrażenia, ale kolorowe jego wariacje - jak najbardziej. Niemniej, u mnie nieszczególnie się to podoba, instagramowe tutoriale bardziej do mnie przemawiają.

8. Za jakiej lakierami marki szczególnie nie przepadasz?

Nie mam pojęcia dlaczego tak jest, ale wszystkie lakiery od Sally Hansen działają mi na nerwy, posiadam od nich 5 kolorów z różnych serii, jedną odżywkę ("8K GOLD") i dwa lakiery nawierzchniowe.


(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

Mam wrażenie, że te lakiery nigdy nie schną, dodatkowo bardzo krótko trzymają się na moich paznokciach i uważam, iż ich cena jest zbyt wysoka na jakość, którą oferuje ich producent.

9. Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest Twój ulubiony?

Aktualnie w swoim zbiorze mam trzy lakiery nawierzchniowe. Z tych trzech najlepiej sprawdza mi się ten z Essie. Ulubieńcem w tej kategorii zdecydowanie jest Seche Vite, kupiłam go kiedyś i był GENIALNY. Kupię go ponownie jak tylko zużyję/wyrzucę/oddam te, które już posiadam.

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)
10. Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?

Mam dwa żółte lakiery, jeden z AVON o nazwie "Inspire", a drugi z Miss Sporty o numerze #5113. Pierwszy zamówiłam za namową babci, która powiedziała: "Tyle tego masz, ale nie widziałam jeszcze żółtego", drugi dostałam od Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci w ich paczce-niespodziance.

11. Czy używasz preparatów podkładowych? Jakie sprawdziły się najlepiej?

Kiedyś długo używałam znanej większości odżywki z Eveline "Nail Therapy Professional, 8w1", później także z Eveline, tej z kuracją diamentową. Aktualnie używam odżywki z KillyS, "Witaminowej Bomby".


(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)
12. Wzorki czy prosty manicure?

Zdecydowanie prosty manicure. Nie mam ani cierpliwości, ani sprawnej ręki do żadnych zdobień. Interesuje mnie tylko szybkie pokrycie czymś mojej płytki paznokcia.

13. Czy lubisz lakiery pękające (Cracki) lub inne typu zamszowe, kawiorowe itp. lakiery?

O nie, nie interesują mnie żadne "udziwnienia" zwyczajnej, prostej czynności malowania paznokci. Najzwyczajniej w świecie i się to nie podoba.

14. Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wish liście?

Chciałabym powiększyć swoją kolekcję o lakiery z Essie, ponieważ trzymają mi się one bardzo długo, nie odpryskują i pomimo swojej ceny - warto je kupić. 

15. Jaki lakier kupiłaś ostatnio?

Szczerze mówiąc to nie mam zielonego pojęcia. Już dawno nie kupiłam żadnego lakieru. Głos z tyłu głowy podpowiada mi, że mogła to być kolekcja "Exotic Color" z Lovely, ale nie jestem tego stuprocentowo pewna.

16. Lubisz dostawać lakiery w prezencie, czy kupować je sama?


Bardzo lubię dostawać lakiery w prezencie. Wspomniany wyżej Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci dwa razy sprawił mi taki prezent w postaci paczki z lakierami. W jednej z nich była ta przepiękna kolekcja z lakierami Astora, które widzicie poniżej.

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

17. Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?

Może to dziwne, ale pamiętam swoją pierwszą przygodę z malowaniem paznokci. Zerówka. Nauczycielka klas I-III przychodziła do kilku dziewczynek (uczyła naszych rodziców, lubiła ich i te uczucia przeniosła na nas) i wręczała im co jakiś czas jakieś podarki. Jednym z takich podarków były lakiery do paznokci. Pamiętam do dzisiaj jaki dostałam. Neonowy, ohydny, gęsty jak cholera zielony.

Świadome dbanie o swoje paznokcie zaczęłam po liceum, wcześniej nieszczególnie mnie do tego ciągnęło.

18. Ile w tej chwili masz lakierów do paznokci?

W ostatni weekend była u mnie moja dziesięcioletnia kuzynka. Jako, iż widziałam, że trochę jej się nudzi gdy sprzątam, zleciłam jej policzenie moich lakierów. Okazało się, że mam ich aktualnie 114 + 16 lakierów hybrydowych.

19. W jaki sposób najczęściej wykonujesz zdobienie paznokci?

Tak jak pisała wyżej, zwykle nie wykonuję żadnych zdobień. Odżywka, dwie cienkie warstwy lakieru, top coat. To wszystko.
20. Czy jest takie zdobienie, które bardzo się Tobie podoba, a którego wykonanie średnio Tobie wychodzi i chciałabyś się nauczyć? 

Chciałam kiedyś wykonać "marble nails", niestety, sromotnie poległam. Kiedyś jeszcze na pewno spróbuję, bardzo podoba mi się ten efekt u innych. 




Tak wyglądają odpowiedzi do mojego TAG-u Lakieromaniaczki 💅 A Wy? Macie ulubioną i tą mniej lubianą markę lakierów? Jaką liczbą Waszych lakierów możecie się pochwalić? Koniecznie dajcie znać w komentarzach 📝

                                                                                  

Komentarze

  1. OMG! To rzeczywiście dużo lakierów :) ja najbardziej lubię Golden Rose, ze względu na świetną jakość, super pędzelek, wielką gamę kolorystyczną, kolekcje o różnym efekcie krycia, cenę I dostępność. Nie kupuje już żadnych innych. A U mnie lakiery ESSIE ani trochę się nie sprawdziły, odpryskiwały juz w tym samym dniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka lakierów z GR, ale nieszczególnie mi się sprawdziły :(

      Usuń
  2. Uwielbiam lakiery do paznokci, mam ich z 50 i nigdy nie zużywam do końca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jeśli masz gdzieś w pobliżu siebie drogerię Hebe, to polecam ci lakiery p2 są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem zastanawiam się nad ich zakupem, ale nigdy nie ujmuje mnie żaden z kolorów :(

      Usuń
  4. Moje ulubione są Essie! Dobrze sie trzymają przesz kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie lubię Avon, byłam kiedyś konsultantką. Lakiery świetne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wciąż konsultantką, choć nie mam już takiego parcia na testowanie wszelakich nowinek tej marki :)

      Usuń
  6. Lakiery do paznokci to zdecydowanie mój konik- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej <3 Ile lakierów !
    Ja niestety nie używam normalnych lakierów, nic nie trzyma mi się paznokcia;( już chyba wszystkiego próbowałam.
    I obecnie cały czas lecę na hybrydzie i żelu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie hybrydy niezbyt się trzymają, potrafią odpaść w tym samym dniu :(

      Usuń
  8. Ja zwykłych lakierów nie lubię, bo nie umiem ich nosić i za 3h mi odpryskują. Natomiast znam temat bo wariuję z hybrydami i to nimi tworzę wiele fajnych stylizacji. Wpadnij do mnie i zerknij w wolnej chwili ;)

    https://flawlessgold.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam problem z hybrydami, często mi odpadają nawet przy użyciu primera kwasowego lub bezkwasowego :(

      Usuń
  9. Do niedawna też miałam ponad 100 buteleczek lakierów do paznokci, ale przerzuciłam się na hybrydy i zrobiłam porządki w kolekcji. Zostało chyba około 50 sztuk :D

    P.S. Obserwuję z przyejemnością <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też robiłam niedawno porządki i ze 120 zmniejszyło się tylko do 114 :D

      Usuń
  10. Bardzo fajny TAG. Ja najbardziej lubię chyba lakiery z Golden Rose :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko 4 lakiery tej firmy i te, które mam nie zachwyciły mnie na tyle by kupować ich więcej :( Ale znając mnie pewnie skuszę się na jakąś kolekcję :)

      Usuń
  11. Osobiście nie przeoadam za malowaniem paznokci, ale posta bardzo przyjemnie mi się czytało.

    asadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej nie lubiłam, a teraz nie wyobrażam sobie wyjść z długimi, niepomalowanymi paznokciami z domu :D

      Usuń
  12. Z Avonu nigdy nie miałam lakierów do paznokci, ale z wszytskimi innymi które opisałaś już wcześniej się spotkałam. Wibo uwielbiam za to że praktycznie nie gęstnieją, dobrze kryją i długo się trzmają. Rimmel i Astor tez jest dobry...ale jednak ostatnio pokochałam hybrydy. 3 tygodnie bez malowania paznokci to dla mnie duży komfort. Jednak na stopach nadal używam zwykłych lakierów.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz sobie zrobiłam hybrydy na stopach, nigdy więcej :D Za dużo z tym zachodu :D

      Usuń
  13. jedynie z tych produktów lubię astora, jednak i tak nie powalają trwałością

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się wściekam na klasyczne lakiery do paznokci ;) Zawsze mnie wkurzało, że pomimo iż wysychały niby dobrze, to rano budziłam się z odbitą poduszką na paznokciach. Czasem i swetrem lub jeansem w ciągu dnia hehe Przerzuciłam się na hybrydy i mam spokój. No i też mam sporo kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam tak tylko w przypadku lakierów z Sally Hansen i nie za bardzo rozumiem dlaczego się tak dzieje skoro z żadnymi innymi lakierami nie mam tego problemu... Ja wróciłam do hybryd po dłuuugim czasie i chyba dam im szansę :)

      Usuń
  15. Mnie niestety nie sprawdzaja sie lakiery z Avon, odpryskuja juz po 1 dniu. Za to Chanel trzymaja sie 7 dni wow , polecam je :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam jeszcze żadnych lakierów z Chanel chociaż bardzo kuszą opiniami i gamą kolorystyczną :3

      Usuń
  16. Wow! Ja mam tylko dwa lakiery do paznokci - jeden z Avonu a drugi z Manhattan.
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe pytania, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o Tobie. Lakierów z Avonu nie używałam nigdy, ale skoro polecasz, to może wkrótce to się zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama na początku zbyt wiele od nich nie wymagałam, ale na szczęście się sprawdziły :)

      Usuń
  18. Świetny tag. :)
    Ja osobiście bardzo lubię lakiery z golden rose. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, wszyscy polecają te lakiery z Golden Rose, chyba czas wreszcie coś zakupić!

      Usuń
  19. Osobiście mam chyba tylko dwa lakiery w czym jeden już bodajże zużyty XD Kusiły mnie ostatnio w biedronce, żeby jakiś dokupić jednak nie jestem super fanką lakierów :P
    Byłam na Twoim funpage na FB, na insta :) Świetnie się prowadzisz ! Ja również używam bitmoji :P Pozdrawiam ! Zapraszam na najnowszy post pt. " Wielkanocne tramwaje" . :) ~ Blog siostrzeńca mojego chłopaka. http://bartollandia.blogspot.com/2017/04/wielkanocne-tramwaje-c.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja osobiście jestem zwolenniczką hybryd z semilac :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).