Popularne posty

Never again, czyli kosmetyczne buble #2



A oto i druga część NEVER AGAIN, czyli kosmetycznych bubli. Tak jak w poprzednim poście [PIERWSZA CZĘŚĆ "NEVER AGAIN"] - przedstawię dwie rzeczy z kolorówki i/lub produktów do pielęgnacji, które uważam za kosmetyczne buble.

Jednocześnie przypominam, iż jest to tylko moje zdanie, absolutnie nikomu go nie narzucam i czytelnicy mają prawo się ze mnę nie zgadzać. 

Zostańcie do końca jeśli lubicie rywalizacje i darmowe kosmetyki, ponieważ niżej znajdziecie informacje dotyczące konkursu, który dla Was zorganizowałam.



Na "pierwszy ogień" pójdzie krem CC z AVONU. Ogólnie zauważyłam, że kilka produktów AVON-owskich jest w moich bublach chociaż jestem konsultantką. No ale co z tego, że nią jestem - trzeba mówić prawdę w takich sprawach, dzielić się doświadczeniem i informacjami z innymi. Tak więc jak wspomniałam wcześniej, pierwszym produktem z czarnej listy w tym "odcinku" jest krem CC "Ideal Flawless" marki AVON. Ja swój wybrałam w odcieniu IVORY, ponieważ jestem raczej bladziochem. Szczerze się zawiodłam tym produktem, ponieważ spodziewałam się działania podobnego do kremu BB tej samej firmy, z którego byłam jednak bardzo zadowolona. A mówię tutaj o Upiększającym kremie BB Solutions SPF 15 (ja miałam w odcieniu LIGHT). Krem ma bardzo gęstą konsystencje, jak serek wiejski. Jest pełen grudek. Jest stosunkowo ciężki i nieprzyjemnie wygląda na twarzy. Podkreśla suche skórki. Ogólnie uważam, że ten krem jest dla osób, które mają idealną cerę. Ja nie należę do osób, które mają jakieś kosmiczne problemy z cerą, więc nie potrzebuję jakiegoś potężnego krycia, maskowania czy kamuflażu. Mam jednak problem z rumieńcami i rozszerzonymi porami, a ten produkt nie radzi sobie z tymi moimi zaczerwieniami, a przez rozszerzone pory wygląda bardzo nieestetycznie na twarzy. Być może innym się sprawdzi, ale tak jak pisałam wyżej - osoba, która będzie go używać musi mieć niemal idealną cerę. Cena to 32 zł za 30 ml więc zdecydowanie dużo za dużo jak za krem CC. 



Kolejnym produktem jest Bezbarwny, fosforyzujący lakier do paznokci Dark Shine z Lovely/Wibo. Spodziewałam się pięknej fosforyzacji nocą, przede wszystkim - widocznej. By osiągnąć jednak ten efekt trzeba nałożyć bardzo dużo produktu na paznokcie. Poza tym jakąkolwiek fosforyzację osiągnąć można tylko poprzez naświetlenie tych paznokci, przykładowo pod lampą. Niestety, nawet po naświetleniu efekt też nie jest wybitnie długi i trwały. Powiem więcej, jest bardzo krótki ale umiarkowanie intensywny. Jak za tą cenę produktu to nie ubolewam nad nie wiadomo jakimi wydanymi pieniędzmi, ponieważ nie jest to wygórowana kwota - 8 zł za 8 ml. Nie jest to też jakiś tragiczny bubel jeśli ktoś chce fosforyzować tylko na krótki czas.








Komentarze

  1. Nie używam żadnego z tych kosmetyków ale wydają się być Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać żadnych z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam kosmetyków.. Nie wiem czemu.. Jakoś nie jetem przyzwyczajona. Wezmę udział w konkursie :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma potrzeby - nie zaczynaj z kolorówką. Wczoraj w autobusie widziałam dziewczynkę (12-14lat) z podkładem (oczywiście za ciemnym) i oczami pomalowanymi na czarno i trochę się załamałam. Ja swoją przygodę z makijażem zaczęłam dopiero po skończeniu liceum :)

      Usuń
  4. Nie miałam do czynienia z żadnym z tych bubli :) I dobrze :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam tego kremu, ale mam podobny podkład z Avonu :D
    obserwuję i proszę o to samo z Twojej strony :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post!
    Zapraszam do mnie: http://zuzaa-blog.blogspot.com/
    Jeśli spodoba ci się post - skomentuj, blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam żadnego z tych kosmetyków, ale świetny post! :)

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tych kosmetyków, aczkolwiek dobrze, że zamieściłaś swoją opinię o tym lakierze, bo myślałam nad nim.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam żadnego z tych produktów, ale dobrze wiedzieć że to buble..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie miałam żadnego z tych produktów, ale miałam inne z firmy avon i dla mnie nic nie było dobre..
    U mnie pierwsza BRANSOLETKA wykonana własnoręcznie ;)
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny konkurs, ten lakier jest piekny <3
    Zapraszam na nowy post – mogę Ci zrobić nowy nagłówek, wystarczy tam tylko twój komentarz. Liczę, że Ci się spodoba, bardzo mi na tym zależy :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super post ;)
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam żadnego z tych produktów, powodzenia wszystkim w konkursie. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże ,jaki piękny design! Naprawdę godny podziwu :o Spodobał mi się twój blog, biorę się za czytanie posta i mam nadzieje, że się zrewanżujesz obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny blog ! świetnie piszesz

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Slyszalam o tych produktach bardzo wiele pozytywnych opinii
    Zapraszam
    Klaudiaandclauudia. blogspot.com
    Co powiesz na wspolna obserwscje odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty ; )
    Z konkursu niestety nie skorzystam ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Fosforyzujący lakier to dla mnie nowość, nigdy o takim nie słyszałam. Ciekawa jednak jestem, jak wygląda, kiedy nie świeci. Jest bezbarwny?

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale jeśli chodzi o AVON to ogólnie nie przepadam za ich produktami :) Pozdrawiam serdecznie!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy męski blog, który tutaj widzę - na pewno zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie widziałam tych produktów ale wyglądają ciekawie :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z lakieru jestem bardzo zadowolona ;)

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie trochę dużo jak na krem CC .. bardzo fajny post!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie używałam jeszczę tych produktów, ale teraz wiem, żeby nie ryzykować :)
    mam nadzieję, że do mnie zajrzysz :)
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog :3

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy blog
    Nominowałam Cię do ,,Liebster Award" :)
    wspomnieniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. co do avonu sie zgadzam beznadzieja ,nie znajduje sie z ich podkladami:/
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/pastele-rzadza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah obserwuje bardzo lubie blogi kosmetyczne mozna zawsze o nowinkach sie dowiedziec ,jesli masz ochote zapraszam rowniez do mnie ,buziaki ,milego wieczoru

      Usuń
  28. OBSERWUJE mam nadzieje ze ty rowniez zaobserwujesz poniewaz zalezy mi na tym pozdrawiam
    i zapraszam



    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. akurat nie uzywalam tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam żadnego :)

    http://duo-jessie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie uzywalam takich kosmetykow:)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ciekawa rzecz z tymi lakierami, tylko ciekawe, co w sobie mają? ;)
    Pozdrawiam.
    ►Mój blog (KLIK)◄

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pomocny post :) Akurat nie używałyśmy tych produktów ;d
    zapraszamy na nowy post
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2014/04/weekendowa-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używałam ich
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używałam nigdy tych produktów :) Bardzo fajny pomysł na post c:

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. skoro nie polecasz to nie kupie
    Zapraszam na nowy post – liczę tam tylko na twój komentarz. Myślę, że Ci się spodoba, bardzo mi na tym zależy :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny blog :) spodobało mi się tu ^^ obserwuję.
    Jeśli możesz wpadnij też do mnie :) może też Ci się spodoba :)
    Co do kremu cc to nie używałam ale bardzo nie lubię tuszy do rzęs z avon'u, a najwiekszym ich bublem są szampony :c
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).