Popularne posty

Mój pierwszy raz, czyli SHINYBOX po raz pierwszy!



Cześć! 
Dzisiaj przychodzę z notką o moim pierwszym razie z ShinyBox-em. Skusiłam się na pudełko z listopada 2013. Szczerze mówiąc chciałam kupić je już dawno, ale nigdy się nie zmotywowałam by to sfinalizować. Zrobiłam sobie jednak mały prezent na Wielkanoc i zamówiłam upragnione pudełko. Ta edycja pudełka była współpracą ShinyBox z DeeZee. WSZYSTKIE produkty z tego pudełka są PEŁNOWYMIAROWE, co jest świetne, bo rzadko się tak zdarza z tego co się orientuję. Prócz produktów była też zniżka do DeeZee i rabat z KatalogMarzeń.pl.




Pudełko kupiłam dzięki recenzjom Red Lipstick Monster i Stylizacje.





Jednym z produktów w pudełku był balsam do ciała AA BODY CARE PROGRAM.

" Idealny do codziennej pielęgnacji skóry wymagającej natychmiastowego nawilżenia. Daje efekt wyraźnego wygładzenia i skutecznie przeciwdziała wysuszeniu naskórka. "

Według mnie bardzo dobrze spełnia swoją rolę. Jest bardzo przyjemny, ma dobrą konsystencje i naprawdę nie ma zapachu, co akurat w moim przypadku jest bardzo pożądane jeśli chodzi o balsamy do ciała.

Cena: 24,00zł / 250ml




Kolejnym produktem do pielęgnacji z ShinyBox jest maska do twarzy ze 100% olejem migdałowym od BINGOSPA.

" Zawartość oleju ze słodkich migdałów działa natłuszczająco i nawilżająco, jest dobrze wchłaniana przez skórę, nie lepi się i nie pozostawia uczucia ciężkości. Nie powoduje podrażnień, odżywia skórę. "

Tutaj nie mam absolutnie nic do dodania, ponieważ wszystko zgadza się z opisem. Maska jest lekka, wchłania się i bardzo dobrze działa na moją skórę. Jest prześwietna. 

Cena: 12,00zł / 120g



Były też produkty z kolorówki. Jednym z nich jest mineralny cień do powiek z La Rosy, Amber numer 18.


" Cienie zawierające czyste pigmenty mineralne, które wydobywają urodę oka oraz chronią i pielęgnują delikatną skórę powieki. Szeroka gama kolorów o wysokiej pigmentacji zapewnia intensywny kolor. "

Przepięknie wygląda na oku, cudownie się mieni. Używam pod niego bazy I ♥ STAGE z Essence i trzyma się doskonale. Lekko się osypuje - jak każdy minerał. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. 

Cena:  25,00 zł / 3g

Od La Rosy dostaliśmy także przepiękny czerwony lakier do paznokci w kolorze 106. 


" Odpowiednia konsystencja i dobrze wyprofilowany pędzelek lakieru sprawia, że aplikacja jest łatwa i szybka. Całkowite krycie i czysty, nasycony odcień bez smug, uzyskuje się przy drugiej warstwie. Lakier utrzymuje się na paznokciu 4-5 dni, nie odpryskuje. "

Nie do końca zgodzę się z tym, że lakier utrzymuje się 4-5 dni i że nie odpryskuje. Ja nie szczędzę sobie rąk, ciągle coś robię, dużo pisze na klawiaturze, zmywam, coś rozkręcam i skręcam więc u mnie lakiery wytrzymują 2-3 dni. Być może u kogoś, kto "siedzi i pachnie" lakier odpryskiwał nie będzie i będzie tak długotrwały jak zapewnia producent. 

Cena: 18,00 zł / 10ml 


Ostatnim produktem pełnowymiarowy jest puder ryżowy z Marizy. Wiemy jak działa taki puder? A przynajmniej jak powinien działać? Pewnie wiecie, ale przypomnę. Puder ryżowy ma za zadanie zmatowić i utrwalić podkład na naszej twarzy. 

" Wyjątkowo lekki, sypki puder, który skutecznie matuje i utrwala, wcześniej nałożony podkład. Dzięki niemu makijaż wygląda świeżo przez cały dzień. Mikroskopijne, lekko transparentne cząsteczki pudru nie posiadają właściwości kryjących, czyniąc produkt bardzo uniwersalnym. "


Puder rzeczywiście matuje i przedłuża trwałość podkładu, ale jak pisałam w którejś z poprzednich notek - ja nie mam tendencji do pocierania twarzy, więc moja opinia nie jest równorzędna z opinią kogoś innego. 

Cena: 18,00 zł / 5g


Ogólnie jestem bardzo zadowolona z pudełka. Nie ma w nim niczego, co by mi nie odpowiadało czy nie spodobałoby mi się podczas użytkowania. Polecam zamawiać pudełka dopiero wtedy, kiedy już wiadomo co w nim jest, bo może okazać się tak, że większość produktów okaże się bublami i niepotrzebnie wydacie tylko pieniądze.

WAŻNE:

To są moje własne opinie na temat tych produktów. Nie musisz się z nimi zgadzać, nie musisz ich negować. Chętnie poznam Twoje zdanie na temat tych produktów - napisz do mnie na maila lub po prostu zostaw komentarz. 











Komentarze

  1. świetnie :)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełeczko :D Pozdrawiam cieplutko :)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pudełko;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko pełne chyba samych kosmetycznych ideałów. Najlepiej kupować Shinybox, gdy wiadome jest, co się w nim znajduje. Inaczej można się lekko zdenerwować, jeśli trafiłoby się na jakieś niepotrzebne kosmetyki ;/ Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełeczko :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wreszcie zamówiłaś pudełko, super, że jesteś zadowolona !
    Też bym była - te kosmetyki.. rewelacja !
    Bardzo ładny desing bloga, tak przy okazji.
    Trzymam kciuki ^^ Pozdrawiam ;)

    P.S Dziękuję za komentarz na swoim blogu.
    Już niedługo nowy post. Posty pojawiają się w poniedziałki, środy i soboty - od czasu do czau też posty tematyczne, jak dziś.

    * www.the-fight-for-a-dream.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą, lepiej poczekać i wiedzieć co w pudełku się znajduje. Na kilku blogach czytałam o nietrafionych zakupach i rozczarowaniach. Lepiej tego uniknąć.
    Twoje pudełko ma naprawdę świetną zawartość. Brązowe cienie są moimi ulubionymi.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe kosmetyki ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. After exploring a number of the articles on your website,
    I truly like your way of blogging. I book marked it to my bookmark
    site list and will be checking back in the near future.
    Please visit my website too and tell me your opinion.

    Here is my blog post kayaks for sale

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).