Popularne posty

👨 Mężczyźni odpowiadają, czyli męskie zakupy w drogeriach 👨


Na pewno wiele z Was zastanawia się/zastanawiała się jak to jest z zakupami drogeryjnymi u mężczyzn. Dzisiaj pokażę Wam kilka przykładów odpowiedzi na pytania, które zadałam swoim dobrym kolegom. Będzie czterech mężczyzn, każdy z nich odpowie na pytania dotyczące drogerii i zakupów w niej lub ogólnie dotyczących męskich kosmetyków. Będą odpowiadać na pytania - będzie zabawnie, momentami pewnie komicznie, dowiemy się jak o siebie dbają. Całkiem na dole, dla porównania dodam odpowiedzi trzech kobiet.

Jak wspomniałam, mam tutaj czterech facetów, typowo męskich SAMCÓW ALFA. Pytań będzie sporo, notka dłuższa, ale to w końcu faceci - oni wbrew pozorom lubią plotkować i się rozgadywać. Panów poszczególnie będę oznaczać literkami A,B,C,D (nie, nie są to kwalifikacje wojskowe, spokojnie).

ODPOWIEDZI NIE SĄ EDYTOWANE! JEDYNIE UPIĘKSZANE (czyt. literówki interpunkcja)!

1. Jak często bywasz w drogeriach?
2. Co najczęściej kupujesz?
3. Bywasz na zakupach drogeryjnych z kobietą? Jak wrażenia?
4. Których produktów do pielęgnacji twarzy najczęściej używasz?
5. Masz swoje ulubione produkty do pielęgnacji włosów?
6. Używasz jakichś specjalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała?
7. Ile średnio miesięcznie wydajesz na zakupy w drogeriach?
8. Jak długo robisz zakupy w sklepach drogeryjnych?
9. Na co zwracasz uwagę decydując się na jakikolwiek zakup?
10. Wolisz kupować w drogeriach czy bardziej jednak w sklepach odzieżowych?

A:

1. Raz na tydzień, dwa.
2. Perfumy, kremy do twarzy i rąk.
3. Gwiazdy chodzą same na zakupy drogeryjne.
4. Jakieś maseczki, krem "Bambino" - ten mniej tłusty.
5. Ee.. szampon oraz odżywka?
6. Raczej nie, tylko kremy.
7. Zależy co mi się kończy - do 100zł.
8. Z 15 minut
9. Kupuję produkty, które są według mnie dobre i rzadko kiedy zmieniam na coś nowego.
10. A jak myślisz? (Myślę, że wiem :P)

B:

1. Bywam raz na 2 tygodnie.
2. Antyperspirant.
3. Sam.
4. Nie używam.
5. Nie mam.
6. Nie.
7. 20-30zł
8. 10-15 min
9. Markę produktu, cenę.
10. Drogeriach.

C:

1. Zazwyczaj jak mi czegoś brak to wchodzę, ale nie jest to za często.
2. Antyperspirant, żel pod prysznic, szczoteczkę do zębów i prezenty na święta?
3. Zależy jaką bo są takie co potrafią zobaczyć w nich wszystko i siedzieć tam nie wiadomo jak długo. Natomiast gdy idę sam najwięcej czasu spędzam przy kasie.
4. Pianki do golenia, i balsam po goleniu.
5. Szampon.
6. Niet.
7. Obstawiam 20/30zł
8. Obstawiam, że jest to około trzech minut plus stanie w kolejce.
9. Zazwyczaj na zapach, ewentualnie wygląd.
10. Jakoś nie robi mi to różnicy. Tu i tu robię to nadzwyczaj szybko.

D:

1. Kilka razy w roku. Idę tylko wtedy, kiedy potrzebuję.
2. Szampon do włosów.
3. Tak. Kobiety są niezdecydowane, poświęcają tam więcej czasu.
4. Krem nawilżający.
5. Raczej nie, nie mam konkretnie jednego wybranego produktu. Np. szampon to szampon.
6. Raczej nie.
7. Kilkanaście złotych.
8. Zazwyczaj idę po konkretny już produkt, wiem czego chcę, wiec zajmuje mi to kilkanaście minut wliczając czas stania w kolejce.
9. Oczywiście, że na cenę. Później swracam uwagę na markę, później na zapach.
10. Zdecydowanie w sklepach odzieżowych, wolę modnie wyglądać.

Czas na porównawcze odpowiedzi kobiet.

A:

1. Raz na 2 tygodnie.
2. Kosmetyki (tusze, pudry, korektory, pomadki).
3. Zawsze sama.
4. Żele do twarzy, tonik, peelingi, kremy.
5. Odżywki, jedwab.
6. balsam.
7. 50zł
8.30 min
9. Jakość, cena, opakowanie, aplikacja, zapach.
10. Sklepy odzieżowe.

B:

1. Kilka razy w miesiącu.
2. Balsamy i perfumy.
3. Tak, zdecydowany, przychodzi po konkretną rzecz.
4. Kremy.
5. Szampon i keratyna.
6. Balsamy, peelingi.
7. Ok. 100 zł.
8. Ok. pół godziny.
9. Odpowiednie dla potrzeb mojej skóry, cena.
10. I tutaj, i tutaj.

C:

1. Średnio raz czy dwa w tygodniu.
2. Kosmetyki kolorowe, farby, pielęgnacja.
3. Bywam. Zależy jaki to mężczyzna - każdy ma inne potrzeby.
4. Toniki, kremy, maseczki, peelingi.
5. Szampon, keratyna, maski i olejki.
6. Masła, balsamy.
7. Ok. 100 zł.
8. Od 30 do 60 minut.
9. Potrzeby, marka, cena.
10. W drogeriach.

Według mnie zakupy kobiet nie różnią się tak bardzo od zakupów mężczyzn. Kupujemy to, co nam potrzebne i mamy podobne poglądy na to, na co zwracamy uwagę przy zakupie danego produktu.

Jakie są Wasze wnioski dotyczące kupowania w drogeriach u obu płci? Jak Wy odpowiedzielibyście/odpowiedziałybyście na te pytania? Piszcie w komentarzach. 




Komentarze

  1. Bardzo ciekawy post. Moje zdanie na ten temat jest takie, że częściej w drogeriach czy galeriach handlowych można spotkać kobiety niż mężczyzn. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post ;) Najbardziej rozbawiła mnie odpowiedź pana A na trzecie pytanie, że gwiazdy same chodzą na zakupy ;D Pozdrawiam cieplutko ♥

    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam przebywać w drogeriach. Zanim coś kupię lubię sobie pochodzić między półkami, powąchać i pomacać wiele produktów. Dlatego to właściwie ja zaopatruję w kosmetyki moją mamę i siostrę - zawsze znajdę coś fajnego w promocji, co mi się spodoba, a w domu uznam, że to jednak nie dla mnie.
    Myślę, że mężczyźni spędzają mniej czasu w drogeriach bo myślą, że więcej nie wypada. To taki stereotyp - panie na kilkugodzinnych zakupach, a panowie na ławeczkach przed sklepami. Ale wpuścić takich do "typowo męskiego" sklepu, to już im się nie chce tak szybko wychodzić. A przecież w drogeriach też jest dużo produktów dla nich, mają co oglądać i w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. mężczyzna wchodzi i wychodzi ze sklepu, hehe, ja tam wolę zastanowić się 3 razy dłużej przed zakupem niż potem żałować, ze w pospiechu kupowałam ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zgodzę się ze zdaniem " Kupujemy to, co nam potrzebne" haha. Ja niestety mam tak, że wchodzę po np. pastę do zębów, ale zobaczę coś ładnego (mam tak np z pomadkami do ust - mam chyba ze 30 i wciąż kupuję nowe. najlepsze z tego wszystkiego jest to, że rzadko w sumie używam).
    a co do postu, to ciekawy. w sumie nigdy nie zastanawiałam się nad tym jak wyglądają 'męskie' zakupy w drogerii (mój tata bywa tylko w sephorze po perfumy, a wszystko inne musi mu kupić mama haha :)

    http://greruta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).