Popularne posty

NIVEA - recenzja zbiorowa nowości od "Klubu Przyjaciółek" ♥



Cześć, hej :)

Długo mnie tu nie było, wiem, składam mocne postanowienie poprawy, ale dzieję się tak za sprawą mojej pracy. Kto by pomyślał, że w trzy miesiące z leniwej buły zmienię się w pracoholika - na pewno nie ja, ale najwidoczniej zdarza się to kiedy masz pracę, którą lubisz 😊

Jak widzicie po tytule przychodzę dzisiaj do Was z recenzją zbiorową produktów, które otrzymałam od marki w ramach programu "Klub Przyjaciółek Nivea". Opowiem Wam o zestawie "Mix me", suchym szamponie i olejku w balsamie "Kwiat pomarańczy".





Zaczniemy od zestawu kremów "Mix me", które możemy ze sobą łączyć aby uzyskiwać nowe, nietypowe zapachy według własnych upodobań. 


Ogólnie rzec biorąc - zapachy niezbyt przypadły mi do gustu, zostawiłam sobie z tej trójki tylko "Chilled Oasis" a resztę oddałam sąsiadce. Mieszałam je w różnych kombinacjach, w różnych ilościach, ale nic nie przypadło mi do gustu prócz "gołego" wspomnianego wyżej zapachu. Widziałam, że produkt ten ma naprawdę dobre recenzje na Wizażu. Niestety, u mnie się nie sprawdził, a szkoda, bo zapowiadał się naprawdę nieźle. Jestem "właścicielką" naprawdę suchej skóry i wierzyłam, że ten produkt porządnie mnie nawilży, ale niestety poprzez alkohol w składzie - zrobił mi kuku. Moja cera jest trądzikowa więc dodatkowo jego aplikowanie było nieprzyjemne, ponieważ ranki mnie "szczypały" i piekły. O ile całkiem nieźle poradził sobie z nawilżaniem moich dłoni tak na twarzy skóra była tak sucha, że odchodziła płatami, zwłaszcza w okolicach nosa. Spytam sąsiadki któregoś dnia jak u niej się sprawdzają i najwyżej edytuję post później dodając jej przemyślenia.

Moja ocena: 3/10
Pojemność: 50 ml
Cena: 7,99 zł






Kolejnym produktem, który testowałam był olejek w balsamie o zapachu "Kwiat Pomarańczy". Zakochałam się w tym produkcie, nie zaprzeczam!  Bardzo szybko się wchłania nie pozostawia lepkiej warstwy na ciele - to dla mnie najważniejsze. Jak wiecie, ja uwielbiam wszystko co cytrusowe więc zapach tego produktu jest totalnie MÓJ ♥ Jak wspominałam - mam naprawdę bardzo suchą skórę także z żalem stwierdzam, że nawilżenie utrzymywało się na mnie naprawdę krótko, ale dzięki temu, że produkt jest bardzo wydajny - nie żal mi balsamować się w krótkich odstępach czasowych. Z ciekawości przetestuję sobie jeszcze ten o zapachu "Kwiat Wiśni". 


Moja ocena: 7/10
Pojemność: 200 ml
Cena: 17,99 zł






Ostatnim produktem, który tutaj dzisiaj zagości jest mój zdecydowany ulubieniec ze wszystkich dotychczas otrzymanych przesyłek w ramach "Klubu Przyjaciółek Nivea". Mowa tutaj o suchym szamponie dla szatynek. Produkt rzeczywiście spełnia obietnice producenta - zapewnia świeżość na cały dzień, dodaje naszym włosom objętości, oczyszcza nasze włosy i nie pozostawia białych śladów. Dodatkowo ma przyjemny zapach, który naprawdę długo utrzymuje się na włosach i jest dość intensywny. 

Moja ocena: 10/10
Pojemność: 200 ml
Cena: 14,99 zł



Tak oto przedstawiają moje spostrzeżenia na temat produktów marki Nivea, które otrzymałam w ramach "Klubu Przyjaciółek". Znacie te produkty? A może także należycie do tej społeczności? Koniecznie dajcie znać! 
Buziaki! ♥



Komentarze

  1. Suchy szampon z chęcią bym spróbowała, kremy jednak zupełnie mnie nie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchy szampon jest naprawdę świetny! Zapach utrzymuje się bardzo długo! Użyłam go rano około 7 przed wyjściem do pracy, a kiedy wraz z koleżanką z niej wychodziłyśmy i szłam przez chwilę przed nią to spytała mnie czy używałam przed wyjściem z budynku jakiejś mgiełki do włosów, bo tak pięknie pachną ♥

      Usuń
  2. Przedziwny pomysł z tymi kremami do mieszania... a ja mam mieszane uczucia na ich temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedziwny i szczerze mówiąc - mało skuteczny. Żadna z proponowanych przez markę kombinacji nie przypadła mi do gustu, może dlatego że praktycznie nie czułam żadnej różnicy po zmieszaniu.

      Usuń
  3. Z mix me też zostawiłam sobie tylko Oasis. Używałam tylko na noc i był spoko. Olejek bardziej mi przypadł do gustu w wersji kwiat wiśni. Suchy szampon ok, ale liczyłam na to, że nie będzie bielić włosów a bielił i w ogóle to dozownik mi się zepsuł.
    Do Przyjaciółek Nivea już nie należę xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).