Popularne posty

🔥🔄 AVON-owy zawrót głowy - HOT NOTY 🔄🔥

HOT NOTY AVON


Wiedziałaś/wiedziałeś o tym, że AVON ma projekt skierowany do konsultantek-influencerek, który polega na testowaniu nowości marki i recenzowaniu ich w sieci? Ja też nie! Dowiedziałam się o tym w maju i od maja otrzymałam od marki AVON cztery przesyłki z ich nowościami. Przedstawię Ci dzisiaj sposób na dołączenie do projektu i przesyłki, które otrzymałam. Zalecam przygotowanie ulubionego napoju i przekąsek, bo wpis może być naprawdę długi. Baw się dobrze! ♥





Kilka lat temu zdecydowałam się na zostanie konsultantką w firmie AVON. Nie zrobiłam tego ze względu na zarobki, w ogóle się na to nie nastawiałam. Chodziło mi raczej o bezpośredni kontakt z kosmetykami tej marki, ponieważ wtedy zaczynałam swoją przygodę z makijażem i Tematycznie Kosmetycznie, no i bardzo lubiłam ich produkty do kąpieli. Nadal w tym trwam, ale teraz nie zamawiam już kolorówki, zostałam przy samej pielęgnacji. Z mojego uczestnictwa w AVON najbardziej korzysta... moja mama i jej koleżanki z pracy, które dzielnie, co katalog zamawiają swoje ulubione produkty. Miałam około dwuletnią przerwę od współpracy z marką AVON, ale pod koniec maja za namową mamy wróciłam do tego. Wtedy też dostałam wiadomość, że mogę dołączyć do projektu HOT NOTY. Kliknęłam w link dołączony do wiadomości i zarejestrowałam się. Pokażę Ci teraz jak Ty możesz dołączyć do projektu HOT NOTY i brać udział w kampaniach marki AVON. Kliknij w link poniżej i dołącz do nas!




HOT NOTY AVON


Wystarczy, że podasz dane takie jak imię i nazwisko, adres do wysyłki czy adres e-mail, na który będziesz dostawać informację o dostaniu się do danego projektu i/lub wyborze komponentów do danej przesyłki. Ważnym i nieodłącznym elementem rejestracji jest podanie numeru Ambasadorki/Konsultantki. Jeśli nią nie jesteś - nie ma problemu, możesz to nadrobić! Bez tego, niestety, nie będziesz mieć możliwości dołączenia do akcji HOT NOTY.


HOT NOTY AVON



Po dostaniu się do kampanii otrzymasz maila z informacją i przyciskiem, który przekieruje Cię do strony, na której wybierzesz komponenty w momencie jeśli będzie to zestaw lub po prostu zlecisz odbiór przesyłki. Kiedy już to zrobisz to Twoim oczom ukaże się ekran, z potwierdzeniem i kilka wskazówek i/lub wytycznych odnośnie recenzowania. I to wszystko! Należy już tylko oczekiwać na paczkę a kiedy przyjdzie - cieszyć się zawartością!


HOT NOTY AVONHOT NOTY AVON




Przedstawię Ci teraz pokrótce zawartość wszystkich przesyłek, które do tej pory otrzymałam. Część z nich miałam okazję testować nieco dłużej, części nie używałam jeszcze wcale. Szykuję post z makijażem produktami marki AVON - tam prócz makijażu pojawią się także dokładniejsze recenzje. Stay tuned! ♥




Zacznę od tego, że pierwszą przesyłką, którą otrzymałam w ramach akcji HOT NOTY był zapach Rare Flower, ale niestety... jako, że mam dwie lewe ręce to nie cieszyłam się nim zbyt długo. Spieszyłam się podczas "ogarniania" przed wyjściem i buteleczka wyślizgnęła mi się z ręki. W łazience. Na kafelki. Możecie sobie wyobrazić co zostało wówczas z tego pięknego flakonu. Zapach był naprawdę piękny, uwielbiam połączenie orchidei z innymi kwiatami, na przykład z gardenią. Na pewno kiedyś go sobie zamówię, bo naprawdę mi się podobał.


AVON HOT NOTY


Druga przesyłka zawierała zestaw, który widzisz powyżej. W skład tego zestawu wchodzi szminka, lakier do paznokci, tusz do rzęs, pudrowy liner do brwi i eyeliner w kredce. Było kilka wersji kolorystycznych i mogłam wybrać produkty dopasowane do moich upodobań. Wybrałam szminkę i lakier w przepięknym, czerwonym kolorze. Nie znałam jak dotąd pudrowych linerów do brwi, ale z ciekawości użyłam kilka razy i wygląda to całkiem nieźle. Bardzo wygodnie się maluje ze względu na precyzyjny aplikator. Tuszu i eyelinera jeszcze nie testowałam.


AVON HOT NOTY


Trzecią przesyłką i zarazem drugim zestawem kosmetyków, który otrzymałam jest ten widoczny na zdjęciu wyżej. Tutaj również mogliśmy wybrać pasujące nam kosmetyki, czyli kolor lakieru, rozświetlacza w płynie, tuszu i kształt eyelinera-stempla. Pokazywałam na InstaStories te produkty i wspominałam tam, że rozświetlacz jest bardzo lepki i gęsty przez co dość trudno mi się z nim pracuje, ale mam mu jeszcze szansę zanim eksmituję go z moich zbiorów. Tusz jest całkiem niezły, ma silikonową, małą szczoteczkę z króciuteńkimi włoskami - uwielbiam takie! Ładnie rozczesuje, wydłuża i podkreśla rzęsy. Eyeliner jest według mnie niezbyt funkcjonalny, ale domyślam się, że jest on raczej festiwalowym produktem, ale uwaga - bardzo ciężko go domyć, mi nie schodził przez około trzy dni kiedy zrobiłam sobie nim gwiazdkę pod okiem!


AVON HOT NOTY



W ostatniej przesyłce, którą otrzymałam od marki AVON w ramach kampanii HOT NOTY znalazł się zapach Perceive Sunshine. Ja uwielbiam klasyczną edycję zapachu Perceive i bardzo często mam go w formie perfumetki lub balsamu do ciała, więc miałam nadzieję, że wersja Sunshine również przypadnie mi do gustu. Nie myliłam się! Połączenie mango, magnolii i drzewa sandałowego jest strzałem w dziesiątkę. Bardzo mi się podoba i "psikam" się nawet po kilkanaście razy dziennie! Mój Nie-mąż ma już dosyć, wiem, przepraszam ♥ Ale totalnie straciłam dla niego głowę.




A Ty? Znasz produkty marki AVON? Jesteś Ambasadorką/Ambasadorem Piękna? A może również należysz do projektu HOT NOTY? Jeśli jeszcze nie - serdecznie zapraszam! Można poznać naprawdę ciekawe, wartościowe i dobrej jakości produkty!




Zapraszam Cię także na moje kanały społecznościowe, dzięki którym możemy być w stałym kontakcie! Poznajmy się lepiej! ♥




















Komentarze

  1. Tak myślałam, że wzrost ilości recenzji o ich produktach, to efekt jakiejś kampanii :P. Ja podziękuję, nie jestem fanką ich produktów, jedynie perfumy mogłyby mnie zaciekawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie testuję każdą kolorówkę a i zapachy u mnie szybko się kończą więc każda ilość mile widziana 🙈

      Usuń
  2. Fajna akcja dla influenserów. Inne marki powinny pójść w ich ślady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele marek ma takie akcje, np. Le Petit Marseillais czy Nivea :)

      Usuń
  3. Znam klasyczną wersję Rare Amethyst :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo nie używałam zapachów marki Avon więc dla mnie to totalna nowość :)

      Usuń
  4. W swojej młodości też byłam konsumentką Avon i Oriflame, niestety nie było mi z nimi za bardzo po drodze. Wtedy nawet komputera nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie zamawiam produkty dla własnego użytku, domowników i mamy koleżanek z pracy. Czasami sąsiadki wpadną, żeby spytać czy mogą coś zamówić :)

      Usuń
  5. Dzięki za informacje! Jestem konsultantką od ok. roku, więc się zgłoszę. Powiadomień zwykle nie czytam, więc ominęła mnie informacja o tym projekcie, ale chyba zacznę je czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja kupuję głównie kosmetyki do pielęgnacji i żele pod prysznic/do kąpieli :)

      Usuń
  7. Witaj, czy po wypełnieniu firmularza długo czekałaś na zaproszenie do pierwszej kampanii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku dniach dostałam zaproszenie do pierwszej kampanii, której nie zauważyłam 😂

      Usuń
  8. Nie jestem konsultantką Avon i jakoś nie ciągnie mnie do tego. Szkoda,że ten klub jest tylko dla konsultantek :( lub nie mają ich dużo i poprzez klub szukają nowych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsultantek jest mnóstwo! A Klub nie jest reklamą na przyciągnięcie nowych tylko raczej formą "nagrody" dla tych, które już nimi są i które lubią testować i recenzować produkty :)

      Usuń
  9. Powiadomień o dostaniu się do kampani trzeba szukać na mailu? Czy gdzieś na stronce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mailu :) Nadawcą jest "Avon + Grubo.io" i tematy wiadomości zaczynają się od frazy "Udało się, zapraszamy do kampanii [nazwa kampanii]"

      Usuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).