Popularne posty

🕵️‍♀️ TAG - MOJE BLOGOWE SEKRETY 🕵️‍♀️




Skoro jak na razie tak dobrze mi idzie regularność w publikowaniu na blogu to na rozluźnienie podrzucę Wam dzisiaj szybki TAG, czyli MOJE BLOGOWE SEKRETY. Jeśli chcesz dowiedzieć się o mnie i moim blogowaniu czegoś więcej to rozsiądź się wygodnie i zostań ze mną! Miłej lektury ♥




1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?




Tematycznie Kosmetycznie powstało w marcu 2014 roku. Szmat czasu, co nie? Starzeję się razem z Tobą, dasz wiarę? Pierwszym postem był post powitalny, ale usunęłam go jakiś czas temu kiedy robiłam lekkie porządki w starszych postach. Aktualnie pierwszym jest "Lakierowe nowości, czyli Wibo - Celebrity Nails". Powiem Ci szczerze, że cholernie żałuję, że w pewnym momencie nie miałam motywacji do pisania, bo kto wie gdzie i kim byłabym teraz. Mam nadzieję, że będę trzymać się swojego postanowienia i będę publikowała dla Ciebie nowe treści co trzy-cztery dni.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?




Wstając i włączając komputer od razu odpalam kilka stron jednocześnie: Bloggera, Facebooka, Dresscloud, skrzynkę blogową, skrzynkę prywatną i YouTube. Na bloga zaglądam od kilku do kilkunastu razy dziennie. Zwykle, żeby zerknąć na statystyki, komentarze lub dodać coś nowego do wersji roboczych.


3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?




Dzień dobry, cześć i czołem :D No to już oficjalnie - udało się, wraz z Tematycznie Kosmetycznie zdobyłam tytuł Blogerki Urodowej 2016 Roku w plebiscycie zorganizowanym przez Dziennik Bałtycki! To dzięki Wam, znajomym, rodzinie, czytelnikom osiągnęłam coś, na czym mi zależało. Cały miesiąc mogłam liczyć na Wasze wsparcie, głosy, udostępnienia i zapewnienia, że się uda. Na sam koniec pokazaliście jaką mam dzielną, wierną i wielką armię za sobą. Dziękuję za wszystkie głosy, udostępnienia i działania, które sprawiły, że spełniłam swoje małe marzenie! <3 D <3 Z <3 I <3 Ę <3 K <3 U <3 J <3 Ę <3 * moja mimika woła o pomstę do nieba, przepraszam * ______________________________________________ http://www.dziennikbaltycki.pl/plebiscyt/mistrzowie-urody/a/mistrzowie-urody-2016-blogerka-urodowa-roku-wyniki,10581248/ #winner #firstplace #andthewinneris #me #shock #happy #plebiscite #dreamscometrue #proudofmyself #thankful #thankyou #sohappy #tematyczniekosmetycznie #blogger #polishblogger #beautyblogger #polishbeautyblogger #like #follow #readme


Bardzo długo ukrywałam przed znajomymi to, że mam swoje miejsce w sieci. Ujawniłam się na Facebook'u raz kiedy brałam udział w plebiscycie Dziennika Bałtyckiego na Blogerkę Urodową Roku 2016 i drugi raz w tym roku, pod koniec kwietnia kiedy miałam mały przełom i postanowiłam kontynuować moją przygodę tutaj.


4. Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek?




Jako, że jestem blogerką urodową to zaglądam zwykle na blogi i kanały na YouTube o tej samej tematyce. Wyjątkiem bywają blogi fotograficzne lub te, które zdradzają jakieś przydatne lifehacki dotyczące gospodarstwa domowego lub gotowania. Swoją drogą, szykuję serię postów z poleceniem blogerek/blogerów, do których najczęściej zaglądam. STAY TUNED!


5. Czy zazdrościsz czasem innym blogerom?




Tylko tego, że mają inspirację, chęci i czas by robić naprawdę dopracowane wpisy. Mi nie zawsze się chce, nie zawsze mam możliwość zrobić dobre zdjęcia (jak teraz, bo padł mi telefon, którym robiłam zdjęcia) a przede wszystkim to mi zawsze brakuje czasu, tak po prostu.


6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na blogu?




Ostatnio dostałam pytanie o to, które matowe pomadki w płynie polecam 🤔 Pokażę Wam dzisiaj moje ulubione, te które polecam na każdą okazję i „katuję” non stop 💋❤️ Można łatwo wywnioskować w jakich kolorach czuję się najlepiej i po które najczęściej sięgam 👄💄 _________________________________• A Wy? Macie swoje ulubione kolory lub konkretne produkty do makijażu ust? 💄 _________________________________• Tło od: @kolorowewspomnienia ________________________________• @maybelline @pierrerene_professional @goldenrosepolska @nuskin @agwerblog #lipstick #mattelipstick #liquidlipstick #favourites #maybellinesuperstaymatteink #nuskin #nucolour #goldenrose #pierrerene #potd #photooftheday #flatlay #flatlaypoland #tematyczniekosmetycznie #beautyblogger #blogger #polishblogger #polishbeautyblogger #blogerka #blogerkaurodowa #polskablogerka #polskablogerkaurodowa #kosmetyki #cosmetics #flatlaylover #blogkosmetyczny #dzieńdobry #miłegodnia #agwerinspired
Post udostępniony przez Tematycznie Kosmetycznie 💄 (@tematyczniekosmetycznie)


Nie. Kupuję kosmetyki, które wiem, że chcę przetestować. Nie wszystko co testuję pojawia się na blogu, ponieważ miałabym około 1000 wpisów rocznie, serio. Przy przeprowadzkach zawsze najwięcej w moich rzeczach jest... kosmetyków.


7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?




Hej ho! 👋 Informuję o nowym poście na blogu! Dzisiaj lista życzeń na ten rok! Już tylko 6 produktów do wykreślenia z listy 💪 A Ty masz swoją kosmetyczną listę życzeń? Koniecznie daj znać! ⁠ ⁠ ________________________________⁠ ⁠ P.S W tajemnicy powiem Ci, że postawiłam sobie za cel by publikować posty regularnie - co trzy dni! Trzymaj kciuki, bo z regularnością i systematycznością to u mnie ciężko 🙈⁠ ⁠ ________________________________⁠ ⁠ O kim piszę w poście: @zoevacosmetics | @nablacosmetics | @fentybeauty | @kryolanofficial | @bperfectcosmetics | @urbandecaycosmetics | @hudabeauty ⁠ ⁠ ________________________________⁠ ⁠ #kosmetyki #uroda #beautyproducts #kosmetyk #beautyblogger #wishlist2019 #wishlist #polishbeautyblogger #listażyczeń #chciejlista #polskablogerka #blogger #blogerka #polskablogerkaurodowa #makeup #makijaż #pędzle #makeupbrushes #blogkosmetyczny #blogurodowy #followme #miłegodnia #dzieńdobry #obserwuj #newin #nowekosmetyki #nowości #nowypost #newpost #zapraszam
Post udostępniony przez Tematycznie Kosmetycznie 💄 (@tematyczniekosmetycznie)


Nie tylko pod wpływem blogów, ale także pod wpływem filmów na YouTube, recenzji na Instagramie czy poprzez "pocztę pantoflową". Robię rozeznanie przed każdym większym zakupem, nad tańszymi (do 20 zł) nie zastanawiam się, bo nie będzie szkoda jeśli się nie sprawdzą. Zawsze mogę je "pchnąć" dalej, zwykle do kosmetyczek mamy, teściowej lub przyjaciółek.


8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?




Zmieniło bardzo wiele. Zanim zaczęłam blogować byłam bardzo nieśmiałą, zamkniętą w sobie dziewczyną. Twarz płonęła mi rumieńcem jak tylko miałam spytać gdzieś kogoś o drogę lub w ogóle porozmawiać z kimś nieznajomym. Miałam też problem z nawiązywaniem znajomości - po prostu nie miałam na nie odwagi. Dzięki Tematycznie Kosmetycznie miałam możliwość dać upust swojej kreatywności, uczestnictwa w wielu wspaniałych eventach, m.in. "Meet Beauty", na których mogłam poznać naprawdę wiele wspaniałych osób. Przed blogowaniem nigdy bym nie pojechała dalej niż 30 minut pociągiem od domu, a teraz nie mam problemu by jeździć z Gdańska do Warszawy czy teraz, kiedy się przeprowadziłam, podróżując ze Szczecina do Warszawy. Wspominałam Wam już o plebiscycie Dziennika Bałtyckiego - wcześniej nigdy nie wystartowałabym w żadnych z konkursów, w których musiałabym się gdzieś ujawnić, pokazać światu, nawet szkolne konkursy były dla mnie wyzwaniem, zwłaszcza recytatorskie. Chyba potrzebny jest osobny post na ten temat, bo jest on naprawdę rozległy.




9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?




Whoa, dawno mnie tu nie było 😱 I przychodzę do Was z niby-makijażem, bo szczerze mówiąc to ja nie umiem w malowanki 🙈 _________________ • baza: @ziaja.polska @ziaja_online „Serum multinawilżające” seria GdanSkin; _________________ • podkład: mieszanka @catrice.cosmetics „Liquid Camouflage” 020 i podkładu marki @auchan_polska Cosmia 01; _________________ • korektor: @catrice.cosmetics „Liquid Camouflage” w kolorze 010; _________________ • puder: @mexmocosmetics „Pressed Powder”; _________________ • bronzer: @wibopl „Sweet Coffee” + „Chestnut”; _________________ • rozświetlacz: @wibopl „SunRay”; _________________ • cienie: @mexmocosmetics paleta „Queen of Hearts” a w niej bazowy „Game”, „Passion” w załamaniu, „Strategy” w zewnętrznym kąciku, „Victory” na środku powieki, „Chance” w wewnętrznym kąciku, „Passion” + „Strategy” na dolnej powiece; _________________ • eyeliner: @auchan_polska Cosmia; _________________ • tusz: @bourjoispolska „Twist Up the Volume”; _________________ • brwi: @delia_cosmetics_official „Eyebrow Mascara”; _________________ •usta: @pierrerene_professional „Matte Fluid Lipstick” w kolorze 03; _________________ • fixer: @inglot_cosmetics ________________________________ #polskablogerka #blogerkaurodowa #polishgirl #polishbeautyblogger #polishblogger #cosmetics #kosmetyki #makijaz #makeup #motd #potd #makeupoftheday #photooftheday #inglotpoland #catricepolska #mexmocosmetics #wibo #ziaja #pierrerene #cosmiacosmetics #bourjois #deliacosmetics #blog #blogger #blogkosmetyczny #blogerkaurodowa #polskablogerkaurodowa


Nie mam jakiegoś szczególnego źródła inspiracji. Raczej korzystam z tego co się dzieje w moim życiu i wokół mnie. Wszystkie pomysły pojawiają się nagle, czasami w najmniej odpowiednim momencie. Zawsze muszę sobie gdzieś zapisać, bo po prostu zapominam. Najczęściej "przebłyski" pojawiają się na krótko przed zaśnięciem, w podróży, pracy lub kąpieli.


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?




W lutym z okazji moich urodzin sprawiłam sobie prezent kupując nowe palety marki @zoevacosmetics - taki prezent ode mnie dla mnie 🙈 Jedną z nich jest ta, którą widzicie na zdjęciu, przepiękna „Premiere” 😍 Świetnie napigmentowane maty, które nie znikają podczas blendowania, a prasowane pigmenty - CUDOWNE! ❤️ Rozprowadzają się jak masełko, iskrzą się i pięknie prezentują się na powiece dopełniając cały makijaż oka! __________________________• A Wy? Znacie palety @zoevacosmetics ? Może warto zakupić coś jeszcze? Jakieś polecenia? 🤷🏻‍♀️ ___________________________• Tło: @kolorowewspomnienia 🎈 ___________________________• #kosmetyki #testujemy #cosmetics #recenzje #recenzjekosmetyków #review #zoeva #zoevapremiere #polskablogerka #polskablogerkaurodowa #blogerka #polishbeautyblogger #polishblogger #blogger #tematyczniekosmetycznie #kolorowewspomnienia #palette #zoevapalette #flatlay #potd #photooftheday #polishgirl #blog #blogkosmetyczny #poniedziałek #miłegodnia #dzieńdobry


Nigdy. Nawet podczas mojej kilkumiesięcznych przerw nie pomyślałam choćby przez chwilę o usunięciu bloga, opłacałam domenę i zaglądałam czasami sprawdzić co się dzieje. To moje miejsce, nie porzucę go ♥




Mam nadzieję, że taki krótki, lekki post przypadł Ci do gustu i, że dzięki niemu mogłaś/mogłeś dowiedzieć się o mnie i moim blogowaniu czegoś więcej ♥ Dziękuję za wspólnie spędzony czas i do zobaczenia niedługo!

@tematyczniekosmetycznie








Komentarze

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).