Popularne posty

🔥 RECENZJA ZOEVA - PREMIERE + SWATCHMAKER SMINKO 🔥

recenzja zoeva premiere swatchmaker sminko


Podobno palety marki Zoeva albo się kocha, albo nienawidzi. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy osób. W swoich zbiorach mam już dziewięć palet tej marki i jak na razie nie zamierzam zakończyć tej przyjaźni. Dzisiaj pokażę Ci jedną z moich ulubionych palet a także jak w szybki i łatwy sposób wykonać swatche produktów dzięki swatchmakerowi od Sminko. Rozsiądź się wygodnie i widzimy się za chwilę! ♥





recenzja zoeva premiere swatchmaker sminko



W lutym z okazji moich urodzin sprawiłam sobie prezent kupując nowe palety marki @zoevacosmetics - taki prezent ode mnie dla mnie 🙈 Jedną z nich jest ta, którą widzicie na zdjęciu, przepiękna „Premiere” 😍 Świetnie napigmentowane maty, które nie znikają podczas blendowania, a prasowane pigmenty - CUDOWNE! ❤️ Rozprowadzają się jak masełko, iskrzą się i pięknie prezentują się na powiece dopełniając cały makijaż oka! __________________________• A Wy? Znacie palety @zoevacosmetics ? Może warto zakupić coś jeszcze? Jakieś polecenia? 🤷🏻‍♀️ ___________________________• Tło: @kolorowewspomnienia 🎈 ___________________________• #kosmetyki #testujemy #cosmetics #recenzje #recenzjekosmetyków #review #zoeva #zoevapremiere #polskablogerka #polskablogerkaurodowa #blogerka #polishbeautyblogger #polishblogger #blogger #tematyczniekosmetycznie #kolorowewspomnienia #palette #zoevapalette #flatlay #potd #photooftheday #polishgirl #blog #blogkosmetyczny #poniedziałek #miłegodnia #dzieńdobry
Post udostępniony przez Tematycznie Kosmetycznie 💄 (@tematyczniekosmetycznie)



Dlaczego spośród dziewięciu palet marki Zoeva wybrałam akurat tą? Absolutnie nie wiem. Kupiłam ją sobie w lutym, z okazji moich urodzin. Uwielbiam robić sobie prezenty, bo nikt nie zna mnie, moich marzeń lub potrzeb lepiej niż ja sama! Generalnie polecam robić sobie samemu prezenty, czasami nawet bez okazji, niesamowicie można się tym zmotywować, poprawić sobie humor, naprawdę polecam ♥


recenzja zoeva premiere swatchmaker sminko


Wracając do dzisiejszej gwiazdy wpisu, paleta składa się z dziesięciu cieni, czterech matowych i sześciu błyskotek. W matach znajdziemy podstawowe kolory do zrobienia makijażu w odcieniach brązu lub czegoś w typie koloru 2015 roku, czyli marsali. Moim faworytem jeśli chodzi o maty jest ten najciemniejszy - "Greatest Era". Z błyszczącymi cieniami nie mam aż tak łatwego wyboru, ponieważ tak naprawdę wszystkie są piękne, choć pewnie nie na wszystkie się odważę, na przykład na przepiękną zieleń " Theatrical Mise En Scene". W dodatku "Say Goodbye" jest tak niespotykanym cieniem, że nawet za bardzo nie wiem z czym mogłabym go połączyć! Za to "Devoted To The Art" i "Artistic Ethic" totalnie podbiły moje serce, uwielbiam je ♥


recenzja zoeva premiere swatchmaker sminko


Słyszałam ostatnio na YouTube, że cienie powinny się same blendować. Nie ukrywam, rozbawiło mnie to bardzo. Zwłaszcza, że słowa te padły od "bjuti guru" polskiego YouTube'a. No te, niestety same się nie blendują, trzeba użyć jednak tego pędzla, ale powiem Ci, że blendowanie tych cieni to czysta przyjemność. Przepięknie się łączą, nie widać granic między kolorami, tak jak pisałam - CZYSTA PRZYJEMNOŚĆ ♥


recenzja zoeva premiere swatchmaker sminko


Jeśli chcesz robić swatche produktów a tak jak ja nie masz cierpliwości, czasu ani zdolności manualnych by bawić się w wycinanki to mam dla Ciebie coś fajnego! Dzięki temu małemu cudeńku zrobisz efektowne swatche bez żadnego wysiłku, straconych nerwów i wielu przekleństw. Przedstawiam Ci... tamdamdam... SWATCHMAKER od Sminko!


recenzja zoeva premiere swatchmaker sminko


Wystarczy, że nakleisz wybrany przez siebie szablon i uzupełnisz go produktem, ja zrobiłam to na podstawie opisywanej wyżej palety. To naprawdę proste! Być może widziałaś/widziałeś ten gadżet u mnie na Instagramie dużo wcześniej, ale o takich perełkach warto przypomnieć raz jeszcze.


Jeśli ja, osoba która ma dwie lewe ręce dała radę, to Ty na pewno też sobie poradzisz, gwarantuję! Wystarczy spojrzeć jak efektownie wyglądają swatche dzięki takim szablonom. Pamiętaj, że niektórzy nie wiedzą czym to zrobiłaś/zrobiłeś i pomyślą, że zostało w to włożone mnóstwo pracy, zdolności i cierpliwości.


recenzja zoeva premiere swatchmaker sminko




A Ty? Znasz palety marki Zoeva? W którym teamie jesteś? #loveZoeva a może #hateZoeva? A może znasz swatchmaker od Sminko lub inne gadżety tego typu? Koniecznie daj znać! Do zobaczenia niedługo! ♥




Zapraszam Cię także na moje kanały społecznościowe, na których swoją drogą pojawia się Was coraz więcej! Dziękuję! ♥ Liczę, że zostaniecie ze mną na dłużej!


Komentarze

  1. Ładne kolory, zwłaszcza ten zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie mam na niego odwagi, ale kto wie, może kiedyś się przekonam 🙈

      Usuń
  2. Szablony świetne :). Co do paletek Zoevy, ja też jestem w tej pierwszej grupie, aczkolwiek od jakiegoś czasu nie kupuję nowych, bo mam ich już trochę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja miłość do Zoevy jest bezgraniczna i chętnie kupuję nowe, ostatnio głównie na Vinted :)

      Usuń
  3. Kolory bardzo moje- uwielbiam wszelkie brązy <3 Zoevy jeszcze nie mam, więc jestem w teamie: nie poznałam, ale chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa gama kolorystyczna. W moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolorystyka tej palety, chętnie bym się nią pomalowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten szablon! Genialne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza dla takich melepet, które mają dwie lewe ręce jak ja 😂

      Usuń
  7. Widać, że paletka jest super! A szablon mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Superancki i pomysłowy jest ten szablon. A Ja zawsze się zastanawiałam jak bloggerki robią tak idealne swatche :D
    Paletka ma bardzo ładną kolorystykę; totalnie w moim guście.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny często same wycinają szablony z papieru samoprzylepnego lub taśm, ale to nie na moje nerwy 😂

      Usuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).