Popularne posty

Z innej beczki - LBA, czyli co, jak, komu, za co i dlaczego?



Cześć!

Zostałam nominowana do "LBA". Nominację otrzymałam od DESIRRRRE [klik w nick] za co niezmiernie dziękuję, gdyż jest to mój mały sukces, zwłaszcza, że zaczęłam przygodę z blogowaniem dość niedawno.

Nie ukrywam, że pomocne było wyjaśnienie w jej notce co to takiego to "LBA". Nigdy wcześniej się z tym nie spotkałam tak więc nie wiedziałam tak naprawdę do czego i za co zostałam nominowana.


"Nominacja do  Liebster Blog Award  jest otrzymywana od innego blogera za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, dając możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania, które dostałam i odpowiedzi do nich:

Desirrrre: 1. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
Saugos: Ad. 1 Wyobrażam sobie siebie jako informatyka w jakiejś dużej korporacji.
D: 2. Ulubiony owoc?
S: Ad. 2 Kiwi! I powiem więcej - mój ulubiony wykonawca, czyli Kendall Schmidt też je kocha.
D: 3. Co najczęściej robisz w dzień?
S: Ad. 3 Najczęściej śpię do południa a później uczę się lub bloguję. 
D: 4. Co lubisz dostawać w prezencie?
S: Ad. 4 Bez wątpienia odpowiem, że pieniądze. Dzięki temu unikam kwasów z nieprzyjemnymi prezentami. Lubię też ręcznie zrobione przez kogoś rzeczy, przykładowo na urodziny dostałam wielką antyramę ze zdjęciami i różnymi dopiskami od mojego przyjaciela. 
D: 5. Masz swoją drugą połówkę?
S: Ad. 5 Po ostatnich związkach ciężko zaufać mi jakiemuś mężczyźnie.
D: 6. Czego nie lubisz?
S: Ad. 6 Prześladowań homoseksualistów, ludzi innej wiary czy narodowości, a także osób, które dręczą innych ze względu na ich pochodzenie, finansowość (lub jej braku) i kolor skóry lub wygląd ogólny. 
D: 7. Jak opisałabyś swój blog?
S: Chciałam by był to blog o kosmetykach (nie tylko kolorowych), trikach makijażowych, by zawierał testy i recenzję produktów. Mam nadzieję, że udaje mi się to osiągać. 
D: 8. Co najbardziej lubisz nosić na sobie?
S: Ad. 8 Wkradnie mi się teraz taki mały żarcik - ubrania, hehe. 
D: 9. Masz jakąś pasję, o której wstydzisz się mówić?
S: Mam, ale, że wstydzę się o tym mówić to nikomu nie powiem. 
D: 10. Ile masz już bloga?
S: Zaczęłam prowadzić tego bloga (bo mam jeszcze innego) dokładnie 18.03.2014r. 
D: 11. Ile masz obserwatorów?
S: Uwaga! Aż pięciu! :P 


Moje nominacje [klikajcie w nazwy blogów] i niekoniecznie będą to mniej znane blogi a będą to blogi, które po prostu w jakiś sposób mnie urzekły:

1. Me and my world ♥ 
2. Me and little world
3. Story of my life
4. Gabriela Kugla
6. Paulaaa-Blog
7. The Gris Girl
8. Alex i Kinga
9. Natalla-Blog
10. Blog Ali
11. My anything

Pytania ode mnie:


1. Twoje największe marzenie związane z blogosferą?
2. Czy irytuje Cię "obs. za obs."?
3. O czym najczęściej czytasz blogi?
4. Czy uważasz, że anonimowość w blogosferze jest dobra?
5. Na czyje posty czekasz z niecierpliwością? 
6. Czy jest jakiś blog, który darzysz niechęcią?
7. Zdarza Ci się czasem myśleć, że może nie warto dalej pisać?
8. Zapisujesz gdzieś swoje pomysły na posty czy "jedziesz na żywioł"?
9. Starasz się zaglądać na każdego bloga, którego link ktoś zostawił w komentarzu?
10. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem? 
11. Skąd czerpiesz inspiracje by pisać?

Jeszcze raz dziękuję za to wyróżnienie, jest mi naprawdę niezmiernie miło :)



~Magdalena








Komentarze

  1. gratuluję nominacji ;D

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji ;) Też kiedyś byłam do tego nominowana ;d

    http://kikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje nominacji, lubie takie LBA i tagi ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje nominacji :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne odpowiedzi, a szczególnie odpowiedź nr 6. Dzięki, że zwróciłaś uwagę na moją nominację, bog bardzo mi się podoba, oby tak dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji, ciekawe odpowiedzi ;)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    http://sart-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miły komentarz :) Twój blog również zapowiada się ciekawie. Co do kiwi - też uwielbiam :D ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji. ^^ Będę często wpadać na Twojego bloga.
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuję Cię do LBA
    Szczegóły u mnie i czekam na odpowiedzi :)
    http://lovelifemakeuphealth.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! dopiero u Ciebie dowiedziałam się co to jest LBA i w sumie pierwszy raz o tym usłyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATULUJE NOMINACJI:) masz ochote na wspolna obserwacje jesli tak daj znac bedzie mi milo ,pozdrawiam

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komentarz!
    Kochana, fajna ta zabawa! :D

    pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Informatyk? Bardzo ciekawy zawód :).

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję nominacji :)
    zapraszam do mnie
    marley-marley-46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nominacji! c;
    Obserwuję i jeśli Ci się spodoba liczę na to samo :*
    cukiereek33.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Congratulations dear! :)

    New post
    http://bellapummarola.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uważam, że te LBA jest bez sensu.
    Bardzo ładny wygląd bloga. :)
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe odpowiedzi, dużo się o Tobie dowiedziałam.. :))

    Zapraszam do mnie;*
    http://kappa-girl.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję ;) i fajne odpowiedzi
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje nominacji :)
    obserwacja za obserwacje? :)

    eleeyn.blogspot.com
    poydrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję nominacji :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje nominacji. :)
    http://claud-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję ! Rozwijaj się dalej ! :)

    Zapraszam : http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny blog! Gratulacje :)

    carolinenear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje!

    http://niebieskie-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).