Popularne posty

☁ KOSMETYCZNA LISTA ŻYCZEŃ 2020 - PALETY ☁

lista życzeń 2020 palety


Jak co roku tworzę sobie listę kosmetyków, o które chciałabym poszerzyć swoje zbiory w danym roku. W 2020 - bez szaleństw, stawiam głównie na palety, ponieważ szkoda mi pieniędzy na podkłady, korektory czy pudry, które zużywam w ciągu miesiąca. Nie przedłużając - zapraszam Cię na post z moimi małymi marzeniami, miłej lektury! ♥


lista życzeń 2020 palety


Jedną z marek, o której produkty chciałabym powiększyć swoje kosmetyczne zbiory w tym roku jest Jeffree Star. Szczególnie do gustu przypadła mi paleta "Thirsty". Cieszę się, że produkty marki wreszcie są dostępne w Polsce, w Douglasie dzięki czemu mogłam bez problemu udać się do najbliższego salonu i przetestować paletę zanim zdecydowałam się na jej zakup. Jeszcze nigdy nie widziałam takiej pigmentacji! Największe wrażenie zrobiły na mnie kolory "BIIIITCH!", "QUENCH" i "TASTE BUDS". Wszystkie z prasowanych pigmentów są przepiękne, gładko suną po skórze i mają konsystencję z jaką nigdy wcześniej się nie spotkałam. To będzie pierwsza paleta, na której zakup zdecyduję się w tym roku ♥


lista życzeń 2020 palety


Kolejną paletą, na której zakup nie mogę się doczekać jest paleta Nabli "Dreamy 2". Posiadam już trzy palety tej marki i jestem w nich absolutnie zakochana, najczęściej używam starszej siostry, czyli "Dreamy". Liczę na to, że ta również podbije moje serce, ponieważ kolory i swatche wyglądają obiecująco! 

lista życzeń 2020 palety

I znowu Nabla. Tym razem jednak paleta, której niestety nie udało mi się kupić w zeszłym roku, czyli "Secret Palette". Przepadłam w tych ciepłych brązach i złotach ♥ Mam nadzieję, że zdobędę się na odwagę i skorzystam też z tych równie pięknych róży i zieleni.



lista życzeń 2020 palety

Kolejna paleta, której nie udało mi się zakupić w minionym roku - Huda Beauty i "New nude". Nie robiła na mnie wrażenia kiedy oglądałam swatche w internecie czy makijaże wykonane z jej pomocą... aż do momentu kiedy "zmacałam" ją u koleżanki. Przepadłam. Prasowane pigmenty są jak masełko i błyszczą się tak pięknie, że nie sposób się im oprzeć i ich nie zauważyć ♥


lista życzeń 2020 palety

Z całej kolekcji palet marki Anastasia Beverly Hills przypadły mi do gustu tylko dwie - "Modern Renaissance" i "Norvina". Pierwszą już mam, czas na zakup drugiej. Bardzo kuszą mnie te róże i złota, wyglądają przepięknie. Poza tym, jako że mam już jedną z palet tej marki nie martwię się o jej jakość czy pigmentację cieni. Myślę, że się zaprzyjaźnimy ♥ 

lista życzeń 2020 palety

Ostatnią paletą, którą w którą chciałabym się zaopatrzyć jest paleta Glam Shopu we współpracy z Agnieszką Janoszką, znaną szerzej na YouTube jako "Dressed In Mint", czyli "Kwitnąca wiśnia". Ta paleta posiada wszystkie kolory, których zwykle używam. Jest przepiękna i moim zdaniem to zestawienie kolorów idealnie pasuje do moich błękitnych oczu. Nie mogę się doczekać na jej restock, byle do marca! 


lista życzeń 2020 palety

No cóż, lista nie jest zbyt długa, ale może znajdziesz w niej coś dla siebie? A może jesteś szczęśliwym posiadaczem którejś z moich wymarzonych palet? Koniecznie podziel się ze mną swoją opinią na temat wspomnianych przeze mnie produktów! ♥

Do następnego, buziaki



lista życzeń 2020 palety

Zapraszam Cię także na moje social media! Bądźmy w kontakcie ♥








Komentarze

  1. Z tych pokazanych tutaj mam "new nude", ale generalnie mam tyle palet, że nie mogę się już odkopać, ban na zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Nable wiec ta dreamy 2 bardzo mnie kusi, moje marzenie jest poznac w koncu turbopigmenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie z tych paletek bardzo mi się podobają, ale mam już dużo, a więc nie kupuję kolejnych, bo zwyczajnie chyba nigdy ich nie zużyję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta Huda Beauty jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam paletę Agnieszki i jest świetna. Teraz jeszcze czekam na kosmetyki Marty Msdoncellity z Glam Shopem oraz czaje się na Valentinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta Angieszki totalnie trafia w moje gusta! Żałuję, że Karolina Zientek stworzyła paletkę, która niestety nie jest zbyt użytkowa :(

      Usuń
  6. ooo nie! po co mi to pokazujesz ;D! te 3 po środku to się w nich taaaak zakochałam ;oo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).