Popularne posty

💆 ARSPATEL BODY&FACE - czy odkryłam w sobie harmonię zdrowia? 💆



Hej :*

Jakiś czas temu w związku ze współpracą z salonem ARSPATEL miałam możliwość skorzystania z zabiegu oczyszczania twarzy 3D z masażem i maską. Jesteście ciekawi jak wyglądał zabieg i czy przyniósł pożądane przeze mnie efekty? Zapraszam do czytania!




Kiedy pojawiła się wiadomość z propozycją podjęcia współpracy nie wiedziałam za bardzo kto do mnie pisze, co to za firma, czym się zajmują. Zanim się zgodziłam oczywistym było, że muszę to sobie wszystko sprawdzić. Okej, znalazłam w internecie, że... to salon z mojego rodzinnego miasta, Tczewa! Poszukałam dalej, na Fanpage'u znalazłam informację takie jak miejsce salonu, adres internetowy, recenzje i zdjęcie, które widzicie poniżej. Arspatel zajął zaszczytne DRUGIE miejsce w Plebiscycie Mistrzowie Urody 2016, w którym ja w swojej kategorii - wygrałam, super! Umówiłam się więc na wizytę

zdjęcie STĄD



Kiedy weszłam do salonu - oniemiałam. Pomimo tego, że salon jest malutki, ponieważ są tam tylko dwa gabinety (jeden to pracownia manicure/pedicure oraz gdzie możemy zadbać o nasze brwi i rzęsy, a drugi to gabinet masażu i zabiegów na twarz i ciało) to jest tam tak pięknie i świeżo. Wszystkie elementy wystroju są dopracowane do granic możliwości. Biel, w której utrzymywany jest salon - olśniewa.

W recepcji możemy zobaczyć ścianę z dyplomami potwierdzającymi kwalifikację każdej z pań (Agnieszka, donieś swój 😄) a także dyplom ze wspomnianego wcześniej plebiscytu.

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)
(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

Gabinety są nie tylko równie pięknie udekorowane, ale także profesjonalnie wyposażone.


(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)
(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)


(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)
(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)




(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

















(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

Jak widzicie - wszystko jest dopracowane do maksimum. Dodatkowo mogę Was zapewnić, że zapach w pokoju zabiegowym - obłędny.

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)
Bony podarunkowe są przepiękne, czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach. Są wykonane bardzo dokładnie, przepięknie odbijają światło i połyskują drobinkami. Koperta również jest bardzo elegancka i cieszy oko. Już wiem komu taki bon podaruję z okazji Bożego Narodzenia! 

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)




Poniżej opis zabiegu prosto od Pani Tamary, która mi ten zabieg wykonywała.

• 3D oczyszczanie – odmłodzenie twarzy •

1.Peeling enzymatyczny – produkt Theo Marvee
2. Chemiczny peeling migdałowy 5-10 min w zależności od wrażliwości skóry
3. Nałożony 98% kollagen – naturalny kosmetyk, produkt z firmy Baltic Collagen
4. Wykonany słowiański drenaż limfatyczny twarzy, szyi i dekoltu na naturalnym olejku z firmy The Secret Soap Store o zapachu zielonej kawy z herbatą (25min)
5. Kolejny krok – nałożenie maski algowej Baltic Collagen na suchą i ztonizowaną skórę (15-20min)
6. Po 20 min była ściągnięta, tonizowana i został nałożony profesjonalny krem i krem pod oczy z firmy Theo Marvee

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)


Efekty :
- skóra oczyszczona, usunięty martwy naskórek
- usunięcie delikatnych przebarwień
- napięcie skóry
- nawilżenie skóry i jej dotlenienie
-pobudzenie skóry

Zapachy, które przewijały się podczas zabiegu to było coś, co mogłabym "niuchać" codziennie. Najbardziej spodobał mi się zapach olejku z The Secret Soap Store i zapach maski algowej z Baltic Collagen.




Dodatkowo w salonie możemy zaopatrzyć się w profesjonalne kosmetyki takich firm jak przykładowo Baltic Collagen, Podopharm i innych.

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)

(kliknij w zdjęcie, aby je powiększyć)


Jeśli natomiast chodzi o słabe punkty to jedynym mankamentem tego salonu jest to, że... tak ciężko go znaleźć. Osoby z Tczewa lub okolic, które chciałyby się wybrać do tego salonu uprzedzam: adres Jagiellońska 55 odnosi się do całego kwadratu od ZUS-u po Meblex i inne. Salon mieści się w budynku siłowni Colorfit. Kiedyś były tam magazyny (wiecie, tam jak się idzie od ZUS-u w stronę Ebro). Trzeba przejść przez siłownię i po prawej stronie znajdziemy salon.



Podsumowując - serdecznie polecam wam salon. Pozbyłam się na jakiś czas wągrów, moja skóra odżyła, teraz tylko muszę podtrzymywać ten efekt.








Komentarze

  1. Kurcze, super to wszystko wygląda! Sama bym chciala na żywo to zobaczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda salon. Muszę przyznać, że nie słyszałam wcześniej o tym salonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salon jest dopiero od maja tego roku, sama nie miałam pojęcia o jego istnieniu, zwłaszcza, że ponad półtorej roku mieszkałam w Gdańsku :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).