Popularne posty

💅 Neonail - moja kolekcja 💅



Hejka! 👋

Dzisiaj post, który miał się pojawić w czwartek, ale niestety mój laptop stwierdził, że zdradzam go ostatnio z komputerem stacjonarnym więc nikomu nie zrobi różnicy jak sobie zepsuje system ze wszystkimi nie wgranymi na bloga zdjęciami, a co! No ale jestem z nowymi zdjęciami, wracam coby anonimy nie krzyczały, że oszukuję czytelników 👌



(kliknij, aby powiększyć zdjęcie 🔍)

Jak widzicie dzisiaj post o mojej kolekcji lakierów z Neonail. Moja przygoda z nimi zaczęła się od konferencji Meet Beauty zeszłego roku, na którą pojechałam wraz z Anką z bloga mroofa.pl  💞 Dostaliśmy wtedy od Neonail pełne zestawy do robienia hybryd, łącznie z lampą, pilnikami, ręczniczkiem i takimi tam. Były to moje pierwsze lakiery hybrydowe i pomyślałam, że może warto spróbować z czymś nowym skoro i tak jestem lakieromaniaczką (o tym będzie następny post, ale cichutko 🙊). Spodobało mi się i zaczęłam kupować więcej kolorów, stacjonarnie w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Pomimo tego, że moje paznokcie niezbyt lubią się z hybrydami (odpadają w całości po około dwóch-trzech dniach) to bawię tym jak mogę i ćwiczę, i ćwiczę, i ćwiczę.

(kliknij, aby powiększyć zdjęcie 🔍)




(kliknij, aby powiększyć zdjęcie 🔍)

Posiadam też w swojej kolekcji | 2996-1 Pure Black | natomiast gdzieś się zapodział i nie mogłam go znaleźć kiedy robiłam zdjęcia


Z lakierami z Neonail współpracuje mi się o wiele łatwiej niż z osławionymi Semilacami. Hybrydy te nie są tak gęste i rozprowadza się je szybciej i bezproblemowo. Lakiery pomimo mojej tragicznej płytki paznokcia utrzymywały się długo (jak na moje paznokcie "po wylewie"). Krycie zależy od lakieru - przy "Barbados Party" lub "Forever Calm" wystarczała jedna warstwa, żeby ładnie pokryło. Najgorsze krycie według mnie miał "First Love" - potrzebowałam aż trzech cienkich warstw by przykryć płytkę paznokcia. Biały "Milk Shake" bąbelkuje mi za każdym razem i nie wiem czy to nie potrafię się z nim obchodzić czy trafiłam na felerną sztukę. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze czerwieni, "baby blue" i jakiegoś termicznego z czystej ciekawości, dla zabawy. Cena jest bardzo przystępna, bo ok. 27,90 zł za 6 ml.

(kliknij, aby powiększyć zdjęcie 🔍)
A czy Wy używałyście lakierów marki Neonail? Może możecie polecić mi jakiś wspaniały kolor, w którym się zakocham?



Komentarze

  1. Cieńsze warstwy białego na pewno uratują sytuację, białe lakiery z reguły właśnie nie chcą współpracować, próbowałam już paru marek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje po prostu, że ja nie mam cierpliwości do takiego dokładnego zajmowania się malowaniem hybrydami, muszę to poprawić :)

      Usuń
  2. I prosta sprawa, facetom to nie jest potrzebne, ba nawet w większości na palcach ich kobiet też nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mężczyzna akurat lubi jak mam pomalowane paznokcie, czasami narzeka tylko, że za długie :)

      Usuń
  3. Ja spory czas temu kupiłam cały zestaw + kilka kolorów i okazało się, że hybrydy mnie uczulają :D. Stąd już nie są w polu moich zainteresowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, ja to bym się załamała chyba jak bym wydała kupę kasy na zestaw i jeszcze kilka kolorów i by się okazało, że nie mogę ich używać :D

      Usuń
  4. ja jeszcze nie używałam hybryd na swoich paznokciach, ale na pewno kupię jakiś kolor być może z tej firmy o kótrej piszesz. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zarówno lakiery Neonail jak i Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kolekcja :) Z tej firmy nie mam ani jednego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też hybryda trzyma się ok 3 dni, a później schodzi w całości :) ale też mimo wszystko nadal z nią walczę :) a kolory śliczne :) Ps. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory a mięta to już całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezeli trzyma Ci się tylko 3 dni proponuję dodatkowo odtluscic płytkę primerem kwasowym i trzymają się super. Mialam ten sam problem z tłustą płytką i hybryda odchodzila w platach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam i kwasowego i bezkwasowego - nic nie pomaga niestety.

      Usuń
  10. Lakierów Neo Nail jeszcze nie testowałam. Myślę, że niedługo po nie też sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolekcja!
    Kolory trafiają w mój gust :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).