Popularne posty

👍 Siedmiu wspaniałych, czyli ulubione podkłady + BONUS 👍




Promocja w Rossmannie dobiega końca, przyszedł czas na jej ostatni tydzień, w którym taniej o 49% możemy kupić produkty do twarzy, czyli wszelkie podkłady, korektory, pudry, róże, bronzery i rozświetlacze. Jest to ta część promocji, na której według mnie można zaoszczędzić najwięcej. Przedstawię Wam dzisiaj podkłady, które serdecznie Wam polecam 💁




- Bourjois - Healthy Mix + korektor -


Ulubieniec 2014 roku, o których możecie poczytać TUTAJ. Czasami do niego wracam, choć zwykle w momentach kiedy moja cera nie jest zbyt problematyczna, najczęściej zimą. Podkład zachwalany w blogo- i vlogosferze. Zdecydowałam się na jednej z Rossmannowych promocji i... nie zawiodłam się, skradł moje serce (i część mojego konta bankowego 😄). Jego krycie jest małe w kierunku średniego, ale dzięki jego lekkiej konsystencji możemy go "budować" według własnych potrzeb. Dzięki niemu nasza cera wygląda na zdrową, rozpromienioną i świeżą. W połączeniu z korektorem z tej samej serii tworzą duet idealny, choć kolor podkładu i korektora o tych samych numerach nie zawsze się ze sobą zgrywają, np. przy numerze 51 kolor korektora jest ciemniejszy od podkładu co jest szkopułem i sprawia, że nasza cera nie jest jednolita.

Cena: 62,99 zł (podkład) 45,29zł (korektor)




- Maybelline - Affinitone + korektor - 

Zestaw produktów, które przewijają się przez mojego bloga co jakiś czas. Nasza znajomość polega na tym, że co jakiś czas "zdradzam je" z innymi, ale zawsze do nich wracam. Najwięcej powiedziałam o nich w notce "Makijaż jedną marką - Maybelline" - zapraszam do lektury!


Cena: 27,99 zł (podkład) 28,99 zł (korektor)




- Maybelline - Super Stay 24 -

Podkład, który wygryzł w ostatnim czasie Affinitone. Ma średnie krycie, maskuje zaczerwienia (radzi sobie nawet z moim rumieńcem), łatwo się go rozprowadza. Nie zauważyłam, aby się utleniał. Dobrze się miesza z innymi mokrymi/kremowymi produktami. Nie jestem pewna czy jest taki "superstay", ponieważ na mojej suchej skórze utrzymywał się zaledwie około... trzy godziny.

Cena: 41,99 zł 




- Rimmel - Match Perfection -



Mój pierwszy podkład. Według mnie jest on dla osób, które nie mają większych problemów z cerą, ponieważ głównie wyrównuje koloryt skóry, nie kryje niedoskonałości. Utrzymuje się stosunkowo długo (u mnie jakieś 5-6h). Nie utlenia się. Buteleczka łatwo się tłucze, to jedyny minus tego podkładu.


Cena: 38,99 zł 



- Rimmel - Lasting Finish 25HR + korektor - 


Wraz z korektorem z tej samej serii - duet nie do zdarcia. Podkład utrzymuje się długo na twarzy, nie ściera się, nie tworzy efektu maski. Korektor natomiast jest kremowy i ciężki, dlatego ja nie nakładam pod oczy tylko punktowo na niedoskonałości, które chcę ukryć przed światem (i samą sobą). Więcej o tym produkcie możecie przeczytać w moim (wciąż aktualnym) porównaniu MATCH PERFECTION vs. LASTING FINISH.

Cena: 40,99 zł (podkład) 25,00 zł (korektor)

- Loreal - Infallible -



Najnowszy nabytek kupiony na promocji -40% w Hebe na produkty Loreal. Kupiłam go zachęcona dobrymi opiniami na YouTube. Według mnie bardzo ograniczona gama kolorów, ciężko cokolwiek dopasować. Przed zakupem czytałam opinie i podobno był bezzapachowy - nie jest. Czuć, że jest delikatnie perfumowany. Najważniejszym dla mnie jest to, że nie podkreśla suchych skórek. Podkład niestety po upływie czasu zmienia swój kolor, ciemnieje. Ma średnie krycie. Jedynym rażącym minusem jest to, że nawet przy "zagruntowaniu" go - zostawia ślady, chociażby na telefonie czy koszuli ukochanego.

Cena: 59,99 

- Eveline - Ideal Cover Full HD - 


Ostatni z naszej ferajny, najtańszy (ale czy najgorszy) koleżka. Podkład bardzo łatwo się rozprowadza, ma średnie krycie, wykończenie półmatowe. Utrzymuje się najdłużej ze wszystkich, które tu przedstawiłam. Bardzo wydajny, nie mogłam go wyzerować. Na początku miałam problem z pompką (podkład sam wypływał z opakowania), ale jakoś samo się naprawiło i działało do końca. Jego konsystencja jest lekka, płynna (lecz nie lejąca). Nie czuć go na skórze, nie tworzy efektu maski. Może lekko zapychać pory. Za jego cenę - ideał. Mój ulubieniec - zostanę przy nim na dłużej.

Cena: 23,69 zł


A jakie są Wasze ulubione podkłady? Możecie mi coś polecić?


Komentarze

  1. Mi ciężko coś polecić. Nie korzystam z podkładów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę! Ja nie mogę się obejść bez podkładu z moimi rumieńcami na twarzy i niedoskonałościami :D

      Usuń
  2. Bourjois - Healthy Mix muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twoim rankingu znalazł się i mój ulubieniec. Jest nim Rimmel Match Perfection. Lubię go przede wszystkim dlatego, że występuje w bardzo jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie boję się takich ciężkich podkładów. Używam jak narazie Rimmel Stay Matte, ale chętnie wypróbowałabym coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Bourjois Healthy Mix, jest lekki, prawie niekryjący :)

      Usuń
  5. Znam tylko podkład z Eveline, ale moim ideałem od lat jest L'Oreal! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam podkład obecnie z Arbonne - ogólnie jeśli chodzi o kosmetyki to ważny jest dla mnie skład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lasting finish ma świetne krycie, co osobiście potwierdzam. Niestety po pewnym czasie ciemnieje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Maybelline super stay uwielbiam! post świetny. ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety sobie dobrałam zbyt różowy kolor, ale następnym razem uważniej dobiorę, bo był całkiem niezły :D

      Usuń
  9. Ciekawi mnie ten podkład z Maybelline SUper stay 24h :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię i polecam Rimmel Lasting Finish, Max Factor Lasting Performance i Bell Hypoallergenic Mat&Soft. Ale ostatnio częściej używam kremu BB z skin79.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kremy BB się nie sprawdzają, próbowałam wielu :( Nie radzą sobie z moimi rumieńcami i mam czasami zbyt wiele niedoskonałości by wyglądać jak człowiek :D

      Ale zerknę na ten z Max Factor i Bell - dzięki za polecenie!

      Usuń
  11. zadngo z tych nie mam, ale slyszalam wiele pozytywnych opinii :D
    Mój blog-klikkk

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsze z najlepszych! https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).