Popularne posty

💄 RECENZJA - szminka Inglot 866 💄





Hej hej!

Dzisiaj nadszedł czas na recenzję szminki z Inglota o numerze 866. Dostałam ją na urodziny jako jeden z prezentów od swoich cudownych mężczyzn (Pawła i Damiana ♥) i dlatego jest dla mnie ważna. Na początku niezbyt byłam do niej przekonana, zresztą tak samo jak ci, od których ów prezent otrzymałam. Porównywaliśmy ją z tą, którą dostałam od Damiana na Gwiazdkę. Pisałam o niej TUTAJ. Matowa jednak bardziej do mnie przemawia. No ale postanowiłam mimo to spróbować i przetestować ją.




Na zdjęciu na stronie Inglota szminka jest bardzo ciemna, w rzeczywistości jednak jest nieco jaśniejsza i bardziej czerwona.

"Pomadka do ust z delikatnym połyskiem zapewnia trwały i intensywny kolor przez wiele godzin. Formuła wzbogacona w wit. E i olej z awokado wygładza i pielęgnuje usta."

Cena: 23,00 zł
 brutto
Pomimo tego, że nie jest to szminka matowa, do której tak bardzo się przyzwyczaiłam wygląda na ustach całkiem nieźle. Niestety nie miałam możliwości dopasować jej do konturówki z Inglota o numerze 21, gdyż całą kolorówkę mam spakowaną już do przeprowadzki i tak naprawdę zostawiłam sobie tylko dwa podkłady, puder ryżowy, bronzer, eyeliner i cztery szminki (z czego trzy matowe) i nawet nie miałam sobie czym zrobić makijażu, żeby przynajmniej na "dostateczny" się prezentował na zdjęciach, więc od razu ostrzegam, że po pierwsze - modelką to ja nie jestem (wygląd nie ten, twarz nie ta i ogólnie 2/10) i mistrzynią makijażu też nie (staram się jak mogę, bo podobno praktyka czyni mistrza).

Moje usta są ogólnie ciężkie do wyrysowania - czy to z konturówką, czy też bez. O łuku kupidyna już nawet nie wspomnę. Dodatkowo mam gdzieniegdzie małe blizny na krawędzi górnej wargi i one też raczej sprawy przy malowaniu nie ułatwiają.


Kolor pomadki jest CU-DOW-NY, jestem zakochana. Kocham czerwienie, uwielbiam je nosić na ustach niezależnie od miejsca czy sytuacji, po prostu miłość. Dość łatwo się nakłada, pięknie sunie po ustach, ja w związku z moim dość trudnym i przedziwnym kształcie wspomagałam się pędzelkiem do ust "For Your Beauty" i jakoś poszło. Chętnie wypróbuję jeszcze jakieś kolory i pewnie niedługo sobie sprawię coś nowego.

Zdjęcia ogólnie są robione nocą, przy sztucznym świetle i lampie błyskowej, więc ich jakość jest jaka jest, ale obiecuję poprawę, serio :)






* mieszankę podkładów: Rimmel Lasting Finish 25HR w kolorze 100 Ivory i Bourjois Healthy Mix w kolorze 51 Light Vanilla;
* kremowy korektor w kompakcie Avon w kolorze Fair;
* puder ryżowy marki Mariza;
* jako cienia i bronzera użyłam puder w kulkach Janette Cosmetics;
* eyeliner Eveline Celebrities;
* szminka Inglot nr 866;
_____________________________________________________________________________
Jeśli mój blog Ci się spodobał i chętnie tutaj zaglądasz to mam nadzieję, że wpadniesz także na mój profil na Facebook'u i dodasz mój blog to obserwowanych - mi będzie bardzo miło a Ty zawsze doświadczysz w pierwszej kolejności najnowszych informacji, bo "facebook-owi mają lepiej" :) 
Jeśli masz Instagrama - tam także możesz mnie znaleźć - zapraszam serdecznie ♥


Komentarze

  1. Ładny kolor, ale bardziej mi się podoba odcień na stronie Inglota (taki wiśniowy, szkoda, że nie jest taka w rzeczywistości).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie żałuję, że jest taka a nie inna, ponieważ wiśniowa raczej by tragicznie wyglądała na moich ustach :)

      Usuń
  2. Przepiękny kolor, uwielbiam takie pomadki
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor !
    I jakie Ty masz śliczne usta ! Piękny kształt, jesteś dla siebie za bardzo krytyczna Madziu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że wymalować je jakimś mocniejszy kolorem to jest prawdziwa katorga i tak czasochłonne zajęcie, że trudno o gorsze :P

      Usuń
  4. podoba mi się ten kolor, ale nie zbyt mi do twarzy w czerwieniach ;) zapraszam do mnie i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor faktycznie piękny i twarzowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda chociaż mnie jakoś nie kuszą pomadki inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczny kolorek <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;*
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).