Popularne posty

☁️ WISH TAG, czyli o czym marzę ☁️

http://www.tematyczniekosmetycznie.pl/2015/03/wish-tag-czyli-o-czym-marze-wyniki.html



Dzień dobry, dobry wieczór, hej, cześć!

Jako, że niedawno miałam urodziny to postanowiłam na blogu odpowiedzieć na pytania z "WISH TAG". Pisało się lekko, pisało się sercem (Magda-poetka). Mam nadzieję, że równie lekko i równie sercem będzie Ci się czytało, drogi czytelniku.




1. O czym marzyłaś kiedy byłaś młodsza?
2. Gdzie chciałabyś mieszkać?
3. Jaka jest jedna rzecz, którą myśli, że potrafiłabyś zrobić?
4. W czym chciałabyś być lepsza?
5. Kim marzyłaś by zostać jak byłaś mała?
6. Czy jest jakaś rzecz, którą mogłabyś zrobić dla świata?
7. Co jest Twoim największym marzeniem?

Ad. 1 Marzyłam i marzę o wielu rzeczach, trudno za mną nadążyć. Chciałabym spełniać swe marzenia - po prostu.
Ad. 2 Uważam, że nie ważne jest gdzie się mieszka tylko kto Cię otacza. Co z tego, że mogłabym mieszkać w willi z basenem i lotniskiem na helikopter jeśli nie miałabym z kim porozmawiać. Mam małe marzenie, chcę mieszkać w Gdańsku i jestem w trakcie spełniania marzenia.
Ad. 3 Potrafię zrezygnować z czegoś na rzecz innej osoby - niby nic, ale zamiast kupić sobie coś nowego warto czasem wspomóc kogoś, kto na takie rzeczy nie może sobie pozwolić.
Ad. 4 Chciałabym rozważniej dobierać sobie znajomych, powoli się tego uczę. Gdybym nie przywiązywała się zbyt szybko do ludzi - też byłoby miło. Poza tym mogłabym mieć silniejszą wolę i nie być aż tak leniwa jak jestem teraz.
Ad. 5 Moim dziecięcym marzeniem były studia germanistyczne i uczenie dzieciaków języka niemieckiego. Zmieniło mi się "troszkę", bo teraz chcę być najlepiej zarabiającym informatykiem w Polsce (czcze marzenie, doskonale o tym wiem).
Ad. 6 Może to słabe i błahe, ale ja jestem z tego dumna - nie śmiecę, nie mam w nawyku wyrzucania rzeczy na zmienię, do wody (nie wspominając o masowych wywózkach śmieci na łąki, do lasów, zanieczyszczania odpadami chemicznymi rzek czy akwenów wodnych). Poza tym myślę, że jestem dobrym i uczynnym człowiekiem. Lubię dobić dobre uczynki - cudownie się wtedy czuję, uśmiecham się sama do siebie. Staram się także zarażać radością i uśmiechem chociaż czasami różnie mi to wychodzi.
Ad. 7 Jestem zdania, że marzenia są indywidualną sprawą każdego człowieka i nie powinno się o nich mówić. W głowie krążył mi też cytat: "Gdybym ci powiedziała to musiałabym cię zabić", ale nie chce mi się mordować tylu ludzi (mówiłam, że jestem leniwa!). Wiem jedno - chcę spełniać swoje marzenia, tylko tyle.


Tak wyglądają moje odpowiedzi. A Wy? Macie marzenia? Spełniacie je? Życzę wszystkim by dążyli do swoich celów, na pewno Wam się uda! 💪




Komentarze

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).