Popularne posty

👀 TAG: Wszystko o oczach 👀




Po problemach z Internetem, chwilowym kryzysie egzystencjalnym i niemiłosiernym zapaleniu płuc w połączeniu z anginą, która mnie znokautowała - wracam do blogowania. Zmieni się troszkę forma blogowania, gdyż wpisy będą dodawane co dwa dni. Po kilkunastu wiadomościach, które otrzymałam na maila z pytaniami kiedy nowe wpisy, kiedy jakieś nowe rozdanie i tym podobnym - oto jestem. Dzisiaj przychodzę do Was z TAG-iem "Wszystko o oczach" znalezionym dawno temu u katOsu, żeby wprawić się z powrotem w blogowanie, bo szczerze mówiąc to trochę już odwykłam od tej formy komunikacji. Odpowiedziami na pytania będą oczywiście własnoręcznie wykonane zdjęcia.



PYTANIA TAG-u:

1. Ulubiony krem/serum pod oczy?
2. Ulubiony korektor pod oczy?
3. Ulubiony produkt do brwi?
4. Ulubiona baza pod cienie?
5. Ulubiona paletka cieni? (musisz wybrać jedną)
6. Ulubiony płyn do zmywania makijażu oczu?
7. Ulubiony tusz do rzęs?
8. Ulubiony eyeliner? (żelowy, kredka, w pisaku?)
9. Ulubiony pojedynczy cień?
10. Ulubione okulary przeciwsłoneczne?

ODPOWIEDZI:

1.

Avon, Planet Spa, Luxury Spa with Black Caviar Extract, Reviving Eye Smoother
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)
2.
Miss Sporty, Liquid Concealer
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)
3.
Inglot, 358
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)
4.
Essence, I Love Stage, Eyeshadow Base
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)

5.
Paletka magnetyczna Inglot, cienie u góry Inglot: 318, 355, 358, 329
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)

Cienie na dole Hean: 801, 803, 810, pusty czarny 819,
niżej Hean: 843, 291
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)
6.
Lirene Dermoprogram, Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)

7.
Wibo, Growing Lashes, Stimulator Mascara
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)
8. 

Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)


Wibo, Eye Liner Waterproof
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)
9.
Hean: 291 i Inglot: 329
(kliknij aby powiększyć zdjęcie)
10. Moimi ulubionymi były okulary z Sinsay, które niestety zgubiłam. Można je zobaczyć niestety tylko na zdjęciach na moim instagramie - odnośnik w lewym pasku menu.









Komentarze

  1. Hmm nie wiedziałem, że blogów kosmetycznych jest tak dużo! Nie znam się na tym, ale muszę przyznać, że blog jest na poziomie. Tak trzymaj! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia! :)

    Poklikasz?
    http://natalia-moj-swiat.blogspot.com/2014/10/zima-tuz-tuz-shenside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładnie skomponowaną paletę cieni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).