Popularne posty

TAG - MOJA MAKIJAŻOWA HISTORIA


moja makijażowa historia


Kiedy zaczynałam tworzyć Tematycznie Kosmetycznie w 2014 roku popularnością w blogo- i vlogosferze cieszyły się wtedy różnego typu TAGi gdzie odpowiadaliśmy na różne pytania i nominowaliśmy bądź też wyzywaliśmy innych do podjęcia się tego samego zadania. Dzisiaj widujemy je coraz rzadziej, żeby nie powiedzieć wcale. Trochę za tym zatęskniłam i postanowiłam wrócić do pisania TAG-ów. Przedstawiam Ci dzisiaj moją makijażową historię - baw się dobrze.


moja makijażowa historia

Ad.1 Pierwsze "spotkania" z makijażem miałam - prawdopodobnie jak większość z nas - w dzieciństwie, głównie z kosmetykami mamy lub babci. Pamiętam też, że kiedy jeździłam na wakacje do Brus (Kaszuby) to ciocia pozwalała mi bawić się jej kosmetykami i chętnie mnie malowała. Ja po kolorówkę zaczęłam sięgać po liceum, w wakacje, przed pójściem do szkoły policealnej. Wcześniej nie czułam potrzeby, nie miałam też zbyt wiele czasu ze względu na naukę i najważniejszy aspekt - nie dysponowałam też takimi środkami by móc kupować produkty do makijażu.



Whoa, dawno mnie tu nie było 😱 I przychodzę do Was z niby-makijażem, bo szczerze mówiąc to ja nie umiem w malowanki 🙈 _________________ • baza: @ziaja.polska @ziaja_online „Serum multinawilżające” seria GdanSkin; _________________ • podkład: mieszanka @catrice.cosmetics „Liquid Camouflage” 020 i podkładu marki @auchan_polska Cosmia 01; _________________ • korektor: @catrice.cosmetics „Liquid Camouflage” w kolorze 010; _________________ • puder: @mexmocosmetics „Pressed Powder”; _________________ • bronzer: @wibopl „Sweet Coffee” + „Chestnut”; _________________ • rozświetlacz: @wibopl „SunRay”; _________________ • cienie: @mexmocosmetics paleta „Queen of Hearts” a w niej bazowy „Game”, „Passion” w załamaniu, „Strategy” w zewnętrznym kąciku, „Victory” na środku powieki, „Chance” w wewnętrznym kąciku, „Passion” + „Strategy” na dolnej powiece; _________________ • eyeliner: @auchan_polska Cosmia; _________________ • tusz: @bourjoispolska „Twist Up the Volume”; _________________ • brwi: @delia_cosmetics_official „Eyebrow Mascara”; _________________ •usta: @pierrerene_professional „Matte Fluid Lipstick” w kolorze 03; _________________ • fixer: @inglot_cosmetics ________________________________ #polskablogerka #blogerkaurodowa #polishgirl #polishbeautyblogger #polishblogger #cosmetics #kosmetyki #makijaz #makeup #motd #potd #makeupoftheday #photooftheday #inglotpoland #catricepolska #mexmocosmetics #wibo #ziaja #pierrerene #cosmiacosmetics #bourjois #deliacosmetics #blog #blogger #blogkosmetyczny #blogerkaurodowa #polskablogerkaurodowa
Post udostępniony przez 𝓣𝓮𝓶𝓪𝓽𝔂𝓬𝔃𝓷𝓲𝓮 𝓚𝓸𝓼𝓶𝓮𝓽𝔂𝓬𝔃𝓷𝓲𝓮 💄 (@tematyczniekosmetycznie)

Ad.2 Podejrzewam, że u większości osób, które zainteresowały się makijażem zaczyna się to dość podobnie, czyli od jakichś kompleksów lub problemów skórnych i chęci ich zakrycia. Zauważyłam też, że częstym powodem rozpoczęcia przygody z makijażem jest też chęć przynależności do jakiejś grupy społecznej. Każdy z tych powodów jest dobry - ważnym jest by nie przegiąć.


Ad.3 Bardzo lubię markę Maybelline. Jeśli się nie mylę to jak na razie tylko dwa produkty tej marki mnie zawiodły. Jeśli czytasz mnie już jakiś czas to wiesz, że jestem także fanką palet marki Zoeva. Trzecią firmą, którą lubię i często polecam jest Eveline. Niska półka cenowa a produkty są naprawdę dobrej jakości - warto im się przyjrzeć.


Ad.4 Makijaż jest dla mnie jednym z elementów, dzięki któremu mogę podwyższyć swoją pewność siebie. Dzięki makijażowi mogę także rozwijać swoją kreatywność, odstresować się i świetnie bawić sama ze sobą. Makijaż odegrał też ogromną rolę w moim życiu towarzyskim, ponieważ miałam możliwość uczestniczenia w wielu wydarzeniach z branży beauty i poznać osobiście nie tylko "koleżanki po fachu", ale także osoby, które były/są dla mnie autorytetem np. Ewę RLM, Oleśkę czy Karolinę Stylizacje.


Ad.5 Cztery produkty? No problem! Podkład, puder, eyeliner i tusz. To mój codzienny makijaż do pracy na etacie. Jeśli mam do wyboru: pospać dłużej czy wyglądać lepiej to wybór jest prosty. KOCHAM SPAĆ ♥

Ad.6 Najbardziej w makijażu lubię to, że daje nieskończenie dużo różnych możliwości nie tylko w aspekcie samokształcenia się, ale także poznawania i próbowania nowych produktów, formuł technik czy połączeń kolorystycznych. Dodatkowo - jeśli masz umiejętności to dzięki makijażowi/charakteryzacji możesz wcielać się w inne osoby choć na chwilę.

Ad.7 Nie interesuje mnie cena czy marka. Interesuje mnie zawartość. Cena czy firma nie są żadnym wyznacznikiem jakości. Blogo- i vlogosfera udowadniała to już wielokrotnie.

Ad.8
moja makijażowa historia
Ad. 9 Jest wiele takich trendów, których do tej pory nie rozumiem, ale dla mnie cały czas wielkim NOPE są róże. Nie spotkałam się jeszcze z makijażem , w którym spodobałby mi się róż na policzkach. Dla mnie wygląda to bardzo nienaturalnie.

Ad. 10 Jak pisałam już wcześniej - w tej społeczności poznałam i wciąż poznaję wspaniałe osoby. Wiele się też nauczyłam dzięki makijażowej blogo- i vlogosferze. Całkiem fajnie móc być częścią tej społeczności ♥


moja makijażowa historia


Mam nadzieję, że miło czytało Ci się post. Pamiętasz czas popularności TAG-ów? A może to dla Ciebie nowość? Jeśli chcesz wziąć udział i odpowiedzieć na pytania - śmiało! Koniecznie daj znać kiedy ten TAG pojawi się u Ciebie! 

Buziaki,

moja makijażowa historia





Komentarze

  1. Oj pamiętam, kiedy Tagów było mnóstwo, teraz faktycznie już ich praktycznie nie spotykam. Fajnie się czytało, a paletki Zoevy też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam powoli wracać do TAG-ów choć chyba pominę nominowanie innych osób :)

      Usuń
  2. O kurczę, jak ja dawno nie widziałam żadnego tagu :D Bardzo przyjemnie się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).