Popularne posty

💄 TAG: Lip product addict, czyli uzależniona od produktów od ust 💄





Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem. Jak widać w tytule - będzie on o produktach do ust. Pytania zaczerpnęłam z filmu o tym samym tytule u Panny Joanny. Jeśli macie jakiś pomysł na TAG, który mogłabym dla Was przygotować - piszcie śmiało w komentarzach, na pewno wezmę to pod uwagę.
Notka będzie krótka, odpowiedzi będą poparte praktycznie samymi zdjęciami. Może skrobnę dwa-trzy zdania


Pytania do TAG-u:

1. Ulubiony balsam/pomadka ochronna do ust.
2. Najbardziej przykuwająca uwagę czerwień.
3. Najlepszy luksusowy i drogeryjny produkt do ust.
4. Najlepsza pomadka MAC.
5. Najbardziej rozczarowująca pomadka.
6. Konturówka - TAK czy NIE?
7. Ulubiony błyszczyk.
8. Coś ekstra!

Moje odpowiedzi:

1.
(Bebe Young Care, Classic)

Pomadka, która jako jedyna jakoś sobie radzi z moimi wiecznie suchymi ustami. Dodatkowo przepięknie pachnie wanilią. No i cena to tylko ok. 5 zł. Korci mnie, żeby spróbować Maybelline, Baby Lips Lip Balm, ale będąc w drogeriach zawsze o tym zapominam.

2.
(Avon, Kissable)

Moja ulubiona czerwień. Nie dość, że jest intensywnie czerwona, to jeszcze tak pięknie pachnie, jakimiś ciastkami, być może biszkoptami. Nie pamiętam niestety ile kosztowała, ale nie mogło być to zbyt wiele, pewnie ok. 10 zł. Nie mam pojęcia ile było kolorów w tej serii, ja mam Kissable i Huggable - obie przepięknie pachną i cudownie wyglądają na ustach. Wytrzymują ok. sześciu godzin na ustach, to dobry wynik według mnie.


3. 

(Maybelline, Super Stay, On and on pink)
(Essence, 08 Colour Crush) 


Nie mam jakiegoś konkretnie luksusowego produktu do ust, więc podaję dwa ulubione drogeryjne. Możecie mi wierzyć lub nie, ale On And On Pink kupiłam za... 10 zł na promocji w Rossmannie - była w regale "Cena na dowidzenia" - normalna cena to 31-35 zł. W porównaniu z Stay With Me Coral - nie mam do niej zastrzeżeń, żadnych. Kocham ją, no ♥
Essence przyciągnęłam mnie swoim kolorem. Mocne usta to to co lubię nie tylko na imprezach. Często używam go przy zwykłym wyjściu z domu. Towarzyszył mi nawet na którymś z egzaminów, a co! Długo utrzymuje się na ustach, jest łatwa w aplikacji. Przy takim spektakularnym kolorze i takiej długotrwałości podejrzewałoby się, że cena zabije. Otóż nie, kosztuje tylko 10 zł.

4.

(MAC, Siss A49)
Moja jedyna pomadka MAC (jak na razie), więc w sumie nie mam wyboru - musiałam ją tutaj umieścić. Nie dopasowałam jej do swoich ust kolorem, no trudno. Ale znalazłam rozwiązanie, które pomoże mi nosić ją na ustach. Postanowiłam nakładać cienką warstwę na usta, dzięki czemu uzyskałam efekt lekkiego nudziaka. Cena to 86 zł.

5.

(Maybelline, Super Stay, Stay With Me Coral)


Największa pomyłka w moim życiu jeśli chodzi o makijaż. Przepiękny kolor, cudowna jest. Gdyby nie to, że się... sypie (?). Ma okropne grudy, które widać na drugim zdjęciu. Około 35zł za wielkie rozczarowanie, zniechęcenie do marki i zero komfortu na ustach. Sprawdziłam w Internecie czy tylko ja trafiłam na tak felerny produkt, ale okazuje się, że jednak nie - chyba wypuścili taką serię. No nic, pomarzyłam o pięknych ustach - czas szukać odpowiednika.

6. Nie używam żadnych konturówek.

7.

(Avon, Plump Pout, Plumpinh pearl)
Błyszczyk powiększający usta. Cudowna sprawa, miłe uczucie mrowienia przez moment po aplikacji. On kiedyś był bezbarwny, naprawdę. Po prostu często nakładałam go na jakąś matową pomadkę w celu osiągnięcia błysku na ustach i szlag trafił jego transparentność. Cena to ok. 29 zł w regularnej ofercie. W katalogu K11 jest teraz dostępny za 10 zł.

8.

(Lovely, Color Wear Nr. 3)
(Lovely, Color Wear Nr. 1)








Nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o swoich ulubionych kredkach do ust z Lovely. Są nawilżające i mają świetnie napigmentowane odcienie. Lubię je nosić same lub w połączeniu z błyszczkami Lovely, Kiss Kiss Lips w takich samych kolorach. To połączenie daje ustom przepiękny wygląd i zdrową dawką nawilżenia, dodatkowo usta są niezwykle wygładzone za sprawą błyszczyka. Kredka kosztuje ok. 10 zł, błyszczyk 9 zł.

To tyle, mam nadzieję, że TAG Wam się spodobał. Jeśli jest jakiś TAG, który mogłabym dla Was zrobić - piszcie maile lub zostawcie informacje w komentarzu.



Komentarze

  1. Jeśli chodzi o pomadki ochronne to ja polecam Baby Lips niebieską. Jest świetna przynajmniej mi się sprawdza. Muszę wypróbować, którąś z polecanych kredek z Lovely. Współczuję z racji tej pomadki z Maybelline, taka dobra firma, a tylko sobie rekomendacje psuje.
    http://moolastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor z MAC podoba mi się najmniej. Lubię takie nienachalne róże, ewentualnie porządną czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zmiany na blogu i fajny Tag. Chyba zrobię go na swoim blogu, chodź nie mam aż tylu produktów do ust co ty. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląd =) Ja nie przepadam za pomadkami, bo źle się czuję, gdy mam tłuste usta ;//
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za pomadkami, ponieważ wszystko się przykleja i źle się czuje z pomalowanymi ustami :(

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag :D
    Lubię pomadki ale najczęściej maluje się tylko okazyjnie i zazwyczaj mocnym różem :)
    maddy blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz się spotkałam z takim tagiem :D jest świetny ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tag,interesujacy blog,bede wpadała :)
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag ! ;)
    Ogólnie nie maluje ust, jedynie że jest jakaś impreza np.rodzinna. Ale wtedy bardzo jasnymi pomadkami żeby się tak bardzo nie rzucało w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :) Nagłówek taki ładny :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. balsam do ust bebe pamietam jeszcze z dziecinstwa,mialam wersje rozową.
    a ta pomadka z MAC'a ma idealny kolor jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię pomadki, ale to na jakies okazje czy coś, :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).