Popularne posty

♥ KOSMETYCZNA LISTA ŻYCZEŃ - 2019 ♥ | AKTUALIZACJA KAŻDEGO MIESIĄCA!





Każdego roku tworzę sobie KOSMETYCZNĄ LISTĘ ŻYCZEŃ by w razie pytań o prezenty - na przykład urodzinowe czy świąteczne - móc zainteresowanych ukierunkować na to, czego naprawdę chcę byśmy oboje nie byli skrępowani nietrafionym prezentem i pieniędzmi "wyrzuconymi w błoto". Pomaga mi to także zaoszczędzone pieniądze wydać na coś konkretnego, coś o czym marzyłam a nie kupować głupio pierwszej lepszej rzeczy z brzegu, która mi wpadnie w oko (tak, to mi się czasami zdarza kiedy za bardzo "czuję piniondz").


Pokażę Ci teraz na co "poluję" w tym roku, a na koniec podzielę się z Tobą tym informacją na temat tego, co udało mi się już wykreślić z listy na przestrzeni minionych miesięcy. Zostań ze mną i baw się dobrze! 😃







♥ Nabla - Poison Garden; CENA: 179 zł ✔



♥ Kryolan - Fixing Spray; CENA: 105 zł / 300 ml


♥ Zoeva - Zestaw pędzli (największy); CENA: 529 zł / 15 szt.



♥ Fenty Beauty - Uncensored; CENA: 102 zł / 4 ml

♥ Zoeva - Spice of Life;  CENA: 94 zł ✔


♥ Zoeva - Premiere; CENA: 94 zł ✔

♥ Huda Beauty - New Nude; CENA: 299 zł


♥ Urban Decay - Ultimate Basics; CENA: 219 zł ✔



♥ BPerfect - Carnival Palette; CENA: 189 zł 


♥ Anastasia Beverly Hills - Modern Renaissance; CENA: 249 zł ✔



♥ Nabla - Secret Palette; CENA: 179 zł






Jak widzisz, w tym roku zależy mi głównie na paletach z cieniami. Cieszę się także, że prawię połowę listy mam już za sobą, teraz to już z górki - zwłaszcza, że w grudniu Boże Narodzenie, więc pewnie większość produktów zniknie z listy właśnie w tym okresie.

Znasz te produkty? Masz je na swojej "chciej-liście"? A może jesteś szczęśliwyym posiadaczami tych produktów? Jeśli masz na swoim blogu LISTĘ ŻYCZEŃ - podziel się linkiem w komentarzu, chętnie zobaczę! ♥




Zapraszam na moje kanały społecznościowe, tam też się dzieje!




Komentarze

  1. Ja mam zupełnie odwrotnie, choć w sumie nie tworzę takich list, to właśnie paletki chciałabym chyba najmniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc jestem uzależniona od paletek i w ogóle się z tym nie kryję 🙈

      Usuń
  2. Komuś się marzy piękny makijaż :) Oby marzenia się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało do zrealizowania już tylko sześć pozycji z jedenastu! Damy radę 💪

      Usuń
  3. Zarowno palety Nabla jak i New Nude moge Ci ze szczerym sercem polecic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Nabli brakuje mi już tylko "Secret", bo te mniejsze w ogóle do mnie nie przemawiają 🤷‍♀️

      Usuń
  4. Mi marzy się paleta Huda Beauty - New Nude oraz zestaw pędzli od Pony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych pędzli, a paletę mam nadzieję niedługo sobie kupić - oby i Tobie się udało! ❤

      Usuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).