Popularne posty

#OddajęSięNaturze, czyli moja pielęgnacja włosów z Natura Siberica






Cześć!

Ci z Was, którzy są tutaj ze mną jakiś czas wiedzą, że jestem osobą, która często zmienia produkty, których używa. Nierzadko robię sobie tym krzywdę, ale wciąż szukam swojego Świętego Graala. Ostatni post o pielęgnacji włosów dotyczył marki Bocaré. Dzisiaj przedstawię Wam moje spostrzeżenia na temat wegańskich, naturalnych produktów do pielęgnacji włosów od Natura Siberica. To moje pierwsze spotkanie z tą marką, dlatego chętnie zgodziłam się na przetestowanie produktów, zwłaszcza jeśli istnieje choć cień szansy na uratowanie moich marnych włosów.




Pierwsze co zwykle sprawdzam przy nowych produktach to... nie, nie skład, zupełnie się na tym nie znam... sprawdzam zapach, takie zboczenie, ponieważ niechętnie używam rzeczy, których zapach mi nie odpowiada. Dla osób, które znają się na składach kosmetyków i je sprawdzają - podlinkowane informacje znajdziecie poniżej! Wracając do zapachu to szampon przecudownie pachnie cytrusami, jak dla mnie to konkretnie limonką. Totalnie mnie tym kupili, bo kocham cytrusy. Odżywka i maska już tak nie pachną, niestety. Właściwie to ich zapach jest ledwo wyczuwalny, ale niestety bliżej nieokreślony, choć kiedy wącham te produkty to w głowie pojawia mi się głównie myśl - STYROPIAN, ale zapach naprawdę jest delikatny, na włosach nie czuć go w ogóle.


SZAMPON | ODŻYWKA | MASKA





My tu gadu gadu o zapachu, ale czas przejść do konkretów, czyli jak produkty Natura Siberica działają na moje włosy i czy dzięki nim poprawiła się ich kondycja. Nie oczekiwałam po tych produktach zbyt wiele, być może było to spowodowane tym, że wcześniej nie znałam marki. Ale po kolei, zacznijmy od szamponu.




Jak już wspominałam wyżej - zapach CUDOWNY, cytrusy - moja miłość ♥ Opakowanie jest bardzo wygodne, choć myślę, że byłoby jeszcze lepiej gdyby była w nich pompka (w ogóle według mnie wszystkie produkty, które używamy podczas kąpieli powinny dla wygody konsumenta być wyposażone w pompkę, ale często trochę oszukuję i sama montuję pompkę w opakowaniach, które są niewygodne do używania pod prysznicem). Szampon jest mało wydajny, słabo się pieni. Jeśli chcemy dokładnie umyć włosy, a co gorsza jeśli jesteśmy właścicielkami długich włosów to musimy nieźle się namachać i zużyć sporo produktu. Zauważyłam, że koniecznym jest używać wraz z nim odżywki lub maski, w innym przypadku nasze włosy są matowe, szorstkie i niezbyt przyjemne w dotyku. Producent informuje nas o tym, by łączyć go z odżywką lub maską, ale sądziłam, że jest to raczej zagranie typowo marketingowe by zachęcić do kupna innych produktów. Szampon ani nie podrażnił mi skóry głowy, ani nie nabawił mnie łupieżu (jak w zwyczaju mają robić to inne produkty, których używam). Włosy wydają się być mocniejsze, nie łamią się już tak często i nawet wypadają rzadziej i w mniejszej ilości niż wcześniej. Zapach szamponu utrzymuje się niestety tylko kilka godzin.

Cena: 34,99 zł/ 400 ml dostępny w Rossmann





Odżywka jest zdecydowanie najmocniejszym ogniwem w tym zestawie. Włosy po niej są takie mięciutkie i lejące, że mam cały czas ochotę ich dotykać ♥ Jak wspominałam wyżej jedynym minusem jest zapach, na szczęście prawie niewyczuwalny, ale jednak - styropianowy, coś w ten deseń. Szampon jest mało wydajny, ale jak się okazuje zupełnie inaczej jest z odżywką i maską - te produkty są bardzo wydajne (głównie odżywka) i potrzeba nam naprawdę niewielkiej ilości by dokładnie otulić tymi produktami nasze włosy.


Cena: 34,99 zł/ 400 ml dostępna w Rossmann





Cena: 27,99 zł/ 120 ml dostępna w Rossmann


Warto wspomnieć, że formuła tych produktów AŻ w 98,09% zawiera składniki naturalne i dodatkowo, że skład ten jest potwierdzony certyfikatem "Vegan Society"! Także... wszystkie osoby z profilem "vegan freak" mogą być spokojne :) Dowiedziałam się także, że jakość marki Natura Siberica jest potwierdzona certyfikatem "Cosmos Natural&Organic" - szczerze mówiąc zanim się zgodziłam to poczytałam trochę i ta informacja była decydującą, warto wiedzieć, że możemy zaufać nowym, nieznanym nam produktom i markom. Dodatkowo, jak pewnie zauważyliście, podlinkowałam Wam produkty z odesłaniem do Rossmanna, ponieważ produkty z akcji #OddajęSięNaturze znajdziecie tam TYLKO do 31 czerwca, spieszcie się!




Jestem ciekawa efektów po dłuższym stosowaniu tych produktów i korci mnie by wypróbować inne linie od Natura Siberica, a także polecany przez moją przyjaciółkę peeling rokitnikowy do skóry głowy. Czy ktoś z Was używał produkty tej marki i może polecić mi coś, co Waszym zdaniem się sprawdza? A może powinnam szczególnie uważać na któryś z produktów? Koniecznie dajcie znać!






Komentarze

  1. Ostatnio bardzo polubiłam się z kosmetykami naturalnymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie przywiązywałam szczególnej uwagi do naturalnych kosmetyków, ale być może najwyższy czas to zmienić i zapoznać się z nimi :D

      Usuń
  2. Zapach z pewnością by do mnie trafił :), choć akurat naturalne szampony rzadko się u mnie sprawdzają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie testowałam nigdy żadnych naturalnych kosmetyków, bo szczerze mówiąc zbyt wiele się po nich nie spodziewałam, ale Natura Siberica bardzo miło mnie zaskoczyła ♥

      Usuń
  3. Cytrusowy zapach - coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wszystko wącham, nie podoba mi się zapach nie uzywam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zastanawiam się ile świetnych produktów mnie ominęło przez to, że kieruję się zapachem przy wyborze. No bo w końcu to tak jak z lekami - im gorzej smakują, tym lepiej działają :)

      Usuń
  5. Cytrusowy zapach? Uwielbiam! 🙂 Też zwracam na to uwagę i o ile maseczkę zrobię nawet, jeśli zapach mi nie pasuje, to z kolei nie użyję np. szamponu, który mi źle pachnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie zniosłabym gdyby zapach jakiegoś ohydnego szamponu utrzymywał się na moich włosach po myciu...

      Usuń
  6. Zapachy dla mnie mają znaczenie. Najbardziej lubię nuty wanilii, czekolady i kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie te zapachy są już nieco przytłaczające, chyba mi się po prostu znudziły :D Chociaż płyn do kąpieli o zapachu pomarańczy i czekolady - CUDO ♥

      Usuń
  7. Kosmetyków nie znam, ale chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, też mam takie zboczenie, że zawsze najpierw sprawdzam zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo małe doświadczenie z tymi kosmetykami ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kosmetykami tej marki czy ogólnie kosmetykami naturalnymi? :)

      Usuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam je w Rossmannnie i mam na nie chęć, ale najpierw muszę zużyć zapasy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużywaj, zużywaj! Spiesz się, bo te kosmetyki są dostępne w Rossmannie TYLKO do 31 czerwca! :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy zestaw, chętnie poszukam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy nie przepadają za rosyjskimi kosmetykami, bo duża ilość ziołowych ekstraktów działa na nie wysuszająco :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są w tak opłakanym stanie, że nic im już bardziej nie zaszkodzi, teraz może być tylko lepiej! :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Powiedz mi co sądzisz o tym poście, zależy mi na Twojej opinii!
Komentarze są moderowane.

instagram @tematyczniekosmetycznie



Copyright © 2014-2021 Tematycznie Kosmetycznie


Nie wyrażam zgody na kopiowanie oraz umieszczanie moich zdjęć i treści postów na innych stronach bez uzyskania mojej zgody (Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).